|
کدخبر: 136355

اتفاقی عجیب در مورد فروش سهام عدالت

برخلاف اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، فروش سهام عدالت متوقف نشده و ادامه دارد. فقط در برخی از روزها ناظر بازار به علت شرایط اطلاعیه فروش سهام در روش بلوکی را منتشر نمی‌کند و در واقع اجازه فروش را در آن روز نمی‌دهد.

بورس اتفاقی عجیب در مورد فروش سهام عدالت

برخلاف ادعای سازمان بورس که اعلام کرد فروش سهام عدالت متوقف شده اما فروش همچنان ادامه دارد. فقط در برخی از روزها ناظر بازار به علت شرایط اطلاعیه فروش سهام در روش بلوکی را منتشر نمی‌کند.

به تازگی نیز شورای عالی بورس مصوب کرده که صندوق‌ها می‌توانند سهام عدالت بخرند. به محض ابلاغ این مصوبه دست صندوق‌های سرمایه‌گذاری باز می‌شود که این سهام را به صورت بلوکی بخرند.

در حالی فروش سهام عدالت ادامه دارد که سازمان بورس و اوراق بهادار هفته گذشته خبر داد که فروش سهام عدالت در بورس با دستور مقام ناظر متوقف شده است.

فروش سهام عدالت در روش غیرمستقیم نیز طی روزهای اخیر ادامه داشته و نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی معامله می‌شوند. به گفته روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استانی نیز در هفته گذشته شش شرکت دیگر وارد معاملات روزانه شده‌اند.

منبع: تجارت نیوز
  • علی ارسالی در

    تاحالا فکر میکردم فقط رییس جمهور می‌تونه روی سرنوشت کشور تاثیر بزاره حالا فهمیدم کارگزاری و ناظر بورس هم می‌تونه روی وضع یت اقتصادی مردم تاثیر بزارن .فقط متاسفان ه مسولین بورس با دانستن اینکه پول سهام ع دالت می‌تونه کمک بزرگی برای حل مشکلات مر دم باشه جلو حل مشکلات مردم را با متوقف ک ردن فروش سهام عدالت گرفتند.البته این به خاطر این هست که خودشون خریداران سهام عدا لت مردم هستن .شاید به نام خودشون خریده ن شه ولی منافع خرید وسود سهام توی جیب اینه ا می‌ره.تاز جالبتر اینکه کارگزاریهایی که ما به عنوان ناظر انتخاب کردیم تا سهام م ارو بفروشن .همون حقوقیهایی هستن که اجازه خریدن سهام عدالت را دارند.کشور گل و بلب ل که میگن کشور ماهست.

  • علی ارسالی در

    چه مشکلاتی که پول فروش سهام عدالت میتوان ست برای مردم حل کند اما به خاطر منفعت طل بی کارگزاری‌ها و حقوقیها که بدون هیچ ترس و تردیدی به خاطر بی‌تفاوتی دولت وزارت ا قتصاد و مسولین مربوط پولی دست مردم رانگر فت .شرم آور است.ناامیدی و بی اعتمادی به دولت در مردم بیشتر ازقبل شده مردم دیگر ه یچ امیدی به دولت وهیچ اعتمادی به مسولین ندارن.وقتی مردم به مسولین اعتمادی نداشته باشند یعنی دشمن به هدف خود که نابودی کش ور هست نزدیکتر شده .مسولین ودل سوزان کشو ر باید بدانند تاثیر منفی که در فروش سهام عدالت بر مردم گذاشته شد خیلی بیشتر از ت بلیغات منفی واتفاقان چندسال گذاشته بوده.

  • ناشناس ارسالی در

    اگه متوقف نشده پس چرا چند ماه هیچ واریزی نداشتم؟ چرا کارگزاری آگاه جواب نمیده ؟ فقط واسه لغو فروش زرنگن
    من لغو فروش نمی‌زنم چون پولمو نیاز دارم
    چرا به شعور مردم توهین میکنن ؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها