|
کدخبر: 133957

شرایط عرضه صکوک مرابحه برای پتروشیمی خلیج فارس

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس (سهامی خاص) به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران از چهارشنبه ۲۱ آبان تا یکشنبه ۲۵ آبان ۹۹ عرضه عمومی خواهد شد.

بورس شرایط عرضه صکوک مرابحه برای پتروشیمی خلیج فارس

صکوک مرابحه شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات در راستای تکمیل پروژه این شرکت از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران عرضه می شود.

این اوراق ۵ ساله و با نرخ ۱۸ درصد است که اقساط آن هر سه ماه یک بار پرداخت می شود.

بانک تجارت ضامن این اوراق بوده و پذیره نویسی و بازارگردانی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه کاردان و شرکت تامین سرمایه امین هر یک به میزان ۵۰ درصد کل ارزش اسمی اوراق است. شرکت کارگزاری بانک تجارت عامل فروش، شرکت واسط مالی مرداد چهارم ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه عامل پرداخت این اوراق اند.

در این اوراق، شرکت واسط مالی مرداد چهارم(ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس(بانی) را نقداً خریداری خواهد کرد و سپس آنها را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت. بانی هم متعهد می شود که در سررسیدهای سه ماهه، اقساط مربوطه را از طریق شرکت ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت کند.

 

منبع: سنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها