|
کدخبر: 133468

اولین جزییات از بورس امروز (۹۹/۰۸/۱۹)

در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه در کلیت بازار سهام زیاد است و به نظر می‌رسد بازار سهام امروز نیز مانند دو روز گذشته بازاری پرعرضه باشد.

در مرحله پیش گشایش بورس امروز عرضه در بیشتر گروه‌های شاخص‌ساز مانند فلزات‌اساسی، پتروشیمی‌ها، خودرویی‌ها و بانکی‌ها زیاد است و به نظر می‌رسد روند شاخص کل بازار سهام امروز نیز مانند دو روز گذشته نزولی خواهد بود.

به نظر می‌رسد عرضه در بازار سهام به نوعی هیجانی باشد زیرا با ریزش قیمت دلار بازهم سهم‌های ارزمحور بازار ارزندگی دارند و از طرفی نمادهای بانکی و خودرویی که با کاهش قیمت دلار مورد توجه بازار بودند نیز به دلیل عرضه زیاد روندی نزولی پیدا کردند.

نمادهای خودرو، خگستر و وبصادر بیشترین عرضه در بازار سهام امروز را دارند همچنین در مرحله پیش گشایش بازار سهام امروز عرضه نسبت به معاملات دو روز قبل بیشتر است.

همچنین طبق پیش‌بینی کارشناسان روند بازار سهام تا تعادل سهم‌های ارز محور نزولی خواهد و همچنین محدوده حمایتی بعدی بازار سهام شاخص یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد خواهد بود و شاخص کل در همین محدود نوسان خواهد داشت.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ر ارسالی در

    خدا لعنت کنه همتون را دلار و سکه ک فعلا روند صعودی داره تا نزولی........چرا اینق در دارین مردم را تحریک کرده نسبت ب بازار سهام............

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها