|
کدخبر: 132355

پیش‌بینی بورس فردا (۹۹/۰۸/۱۴)

انتخابات آمریکا در حال برگزاری است و روز قبل از انتخابات روند بازار سهام نزولی بود اما بورس روز بعد از انتخابات چگونه خواهد بود؟

بعد از دوره اصلاح قیمتی بازار سهام روند شاخص کل نزولی شد و کارشناسان علت این روند نزولی را انتظار بازار سرمایه برای برگزاری انتخابات آمریکا و مشخص شدن تکلیف دلار می‌دانند. اما روند نخستین روز معاملات بازار سهام بعد از انتخابات آمریکاچگونه خواهد بود؟

پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه بازار فردا گفت: احتمالا فردا تا پایان معاملات بازار سهام نتیجه انتخابات آمریکا مشخص نشده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد بازار فردا روندی متعادل خواهد داشت و نه روند نزولی جدی و نه روند صعودی جدی دارد.

این کارشناس در ادامه افزود: بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده و به نظر من نتیجه انتخابات اهمیت چندانی ندارد و بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام صعودی خواهد بود. اگر بایدن رئیس‌جمهوری شود بازار سهام کمی با تاخیر رشد خود آغاز خواهد کرد اما با پیروزی ترامپ نیز روند بازار سهام صعودی خواهد بود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • م ارسالی در

    ریزشیه

  • سیدجعفرکاظمی ارسالی در

    چه فرقی میکند که فرداچه میشود دولت تدبیر وامید کسری بودجه خودرا از بورس (با دزدی و بدبخت کردن مردم بینوا ) تامین کردحالا هرچه پیش آید خوش آید.

ارسال نظر