|
کدخبر: 132337

۱۰ پیش‌بینی درباره بورس بعد از انتخابات آمریکا

روند بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا چگونه خواهد بود؟ در حالی که امروز انتخابات آمریکا در حال برگزاری است پیش‌بینی می‌شود واکنش بازار سهام ایران بعد از انتخابات آمریکا فارغ از نتیجه انتخابات مثبت خواهد بود.

به گفته کارشناسان بازار سهام انتخابات آمریکا را پیش‌خور کرده است و با در نظر گرفتن بدترین سناریوهای موجود بعد از انتخابات آمریکا باز هم تاثیر چندانی بر بازار سهام ندارد.

در نظرسنجی از کارشناسان ۸۰ درصد کارشناسان روند بازار سهام را بعد از انتخابات آمریکا صعودی پیش‌بینی کردند و به نظر می‌رسد پیروزی بایدن یا ترامپ برای بازار سهام چندان اهمیتی نداشته باشد و در هرصورت بازار سهام بعد از تمام شدن جو هیجانی و تمایلات منفی حاصل از ریسک انتخابات آمریکا روندی صعودی خواهد گرفت.

از نگاه برخی از کارشناسان، سهم‌های بازار سهام با دلار زیر ۲۰ هزار تومان معامله می‌شود و حتی در صورت انتخاب شدن بایدن و محتمل بودن ریزش قیمت دلار باز هم بازار سهام در میان مدت و طولانی مدت مستعد رشد خواهد بود و از طرفی نیز با پیروزی ترامپ و تثبیت قیمت دلار در کانال ۳۰ هزار تومان، سهم‌های بازار سهام که تا به الان به دلیل مطمئن نبودن به قیمت دلار و انتظار ریزش داشتن رشد نداشتند باز هم مستعد سیر صعودی هستند.

انتخابات-10-ابان

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    به نظر من ترامپ دوباره رئیس جمهور امریک ا می شود و بورس به شدت سقوط می کند

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها