|
کدخبر: 131804

صندوق بازارگردانی شستا کی آغاز به کار می‌کند؟

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین از آغاز و توسعه فعالیت صندوق بازارگردانی شستا در رابطه با سهام ۶۴ شرکت زیرمجموعه شستا خبر داد.

تامین محمدعلی شیرازی مدیرعامل این شرکت با اعلام اینکه صندوق صبا گستر نفت و گاز تأمین به‌عنوان صندوق بازار گردان شرکت‌های زیرمجموعه شستا در هفته جاری فعالیت خود را شروع خواهد کرد در خصوص فعالیت این صندوق اظهارکرد: پس از حمایت‌های شستا و زیرمجموعه‌های آن از سهام شرکت‌های تابعه و با توسعه صندوق بازارگردان شستا، کلیه شرکت‌های زیرمجموعه آن به‌طور رسمی توسط صندوق بازارگردان، بازارگردانی خواهند شد.

وی افزود: سهام ۶۴ شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه شستا در این صندوق بازارگردانی می‌شوند و این صندوق طبق دستورالعمل‌های مصوب بورس و اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران اقدام به بازارگردانی سهام شرکت‌های کنترلی شستا می‌کند.

وی افزایش نقد شوندگی سهام شرکت‌های زیرمجموعه شستا را از اهداف صندوق عنوان کرد و گفت: افزایش نقد شوندگی سهام شرکت‌های زیرمجموعه درنهایت اقبال سرمایه‌گذاران را در پی خواهد داشت.

شیرازی در پایان اشاره کرد: با تأمین منابع مالی صندوق توسط هلدینگ‌ها و شرکت‌های مربوطه، این صندوق بازارگردانی نقش پررنگ‌تری در بازارگردانی سهام شرکت‌های شستا ایفا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر