|
کدخبر: 131093

امروز بورس مثبت می‌شود؟

با شروع معاملات امروز بازار سهام بیشتر نمادهای بورس روندی نزولی داشتند اما در ادامه روند معاملات برخی از نمادهای شاخص‌ساز به رنج مثبت بازگشتند، اما آیا روند بازار امروز مثبت می‌شود؟

بورس امروز بورس مثبت می‌شود؟

از نخستین روز معاملات هفته گذشته روند بازار سهام نزولی است و شاخص کل با از دست داد محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد افت سریعی تا یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحد را تجربه کرد. اما آیا امروز روند بازار سهام مثبت می‌شود؟

حمید اسدی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ادمه روند بورس گفت: با شروع معاملات روند بازار نزولی بود اما در ادامه از شدت نزول بازار سهام کاسته شد و برخی نمادهای شاخص‌ساز به رنج مثبت بازگشتند و از ریزش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند، اما هنوز کلیت بازار سهام رودی منفی دارد. معتقدم بازار سهام در ادامه معاملات امروز تغییر خاصی ندارد و شاخص کل بعد از صعودی شدن چند نماد شاخص‌ساز در همین محدود متعادل خواهد ماند.

او در رابطه با روند بازار در آینده گفت: تا انتخابات امریکا روند بازار سهام نزولی است و شاید حتی شاخص کل تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد ریزش کند اما احتمالا بعد از انتخابات فارغ از نتیجه انتخابات روند بازار سهام بهتر خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها