|
کدخبر: 130571

بورس بازان معترض مقابل مجلس

تعدادی از سهام‌داران معترض به شرایط بازار سرمایه در مقابل مجلس تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به عدم حمایت دولت از بورس به گوش متولی بازار برسانند.

بورس بورس بازان معترض مقابل مجلس

صبح امروز حسن قالیباف، رئیس سازمان بورس مهمان نمایندگان مجلس بود و گزارشی از وضعیت امروز بازار به نمایندگان ارائه داد. همزمان تعدادی از سهام‌داران معترض به شرایط بازار سرمایه در مقابل مجلس تجمع کردند تا اعتراض خود را نسبت به عدم حمایت دولت از بورس به گوش متولی بازار برسانند.

شنیده‌ها حاکی از این است که هم اکنون رئیس سازمان بورس در میان تجمع‌کنندگان حضور یافته تا به سوالات آنها پاسخ دهد.

منبع: اقتصاد نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    روحانی رئیس جمهور، همتی رئیس کل بانک مر کزی و محمد ولی رئیس اتحادیه طلا باید اعد ام بشن تا وضعیت بورس عالی بشه.تا این ۳ تاشُل مغز سر کار باشند وضعیت بورس خوب نخ واهد شد.

  • وطن ارسالی در

    آنارشيسم گرايي زائيده عمل دولتي ها در ا يران هست كه با ايجاد هرج و مرج ، براي ح زب و اطرافيان خود و حتي خودشان درآمدهاي هنگفت بوجود مي آورند و در كشورهاي غربي ب ه خوش گذراني در حال و يا آينده مي پردازن د . شعار اين گروه عدالت و در عمل گردن ع دل و عدالت و ايمان عموم ملت را بريدن اس ت .
    سوال اينجاست چرا مجلس / قوه قضائيه / نهادهاي حكومتي اگر در صف اين گ روه نيستند در برابرشان ايستادگي و مجازا تشان نمي كنند !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ‌آيا با شعار حفظ امنيت ملي مي توان در عمل امنيت ملت را لگدمال كرد؟؟؟

  • ایرانی ارسالی در

    ایناهمه فیلمه دستشون تویه کاسه هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها