|
کدخبر: 129531

هشدار به ۵۰ میلیون سهام دار

مدیرعامل فرابورس ایران از تصمیم اخیر وزارت صمت در قیمت گذاری فولاد انتقاد کرد.

امیر هامونی مدیرعامل فرابورس در انتقاد به قیمت گذاری فولاد گفت:تضعیف بورس های کالایی،تضعیف بورس اوراق بهادار است.

وی افزود:ماده ۱۸  قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی،دولت را مکلف کرده کالای پذیرفته شده در بورس را از نظام قیمت گذاری خارج کند.

مدیرعامل فرابورس ایران تصریح کرد:عرضه محصولات خارج‌ازمکانیزم‌‌ بازار، خلاف قانون است‌و دولت نبایدتصمیمی بگیرد که منافع ۵۰ میلیون سهامدار به‌ خطربیفتد!

منبع: اقتصاد ۲۴
  • بازنشسته ارسالی در

    سم( مال مردم ) خورده اید مهلک است .نوش د ارو ندارد .

  • محمد ارسالی در

    این سگ مرگی و زندگی زیر یوغ نادانها در ا ین حکومت تا کی ادامه داره؟ وقتش نشده حرک تی بکنیم؟

  • ناشناس ارسالی در

    مطمئن هستم به نفع خودت و رفاقت صحبت میکن د نه سهامداران، قبلا کجا بودید قبل این ق ضیه که از سهامداران دفاع کنید!

  • بچه پاستور آباد ارسالی در

    فقط بگو بهش آووووووووورینننن ، اهسنتم و در نتیجه علی برکت ا...!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    دربورس کالا اداره کنندگان از کارخانجات ف ولادی هستند و با همکاری ریس بورس و کارکن ان در حیات خلوت سود می برند و بقیه مردم فقط ضرر میدهند. و با دستور خروج از بورس به دلیل رانت خواری خودشان مخالفند.

  • محمد ارسالی در

    فعلا که با تصمیمات نسنجیده شماها این مرد م هستند که قربانی میشوند

  • ناشناس ارسالی در

    ارزش پول مردم را حفظ کنید که منافع ٨٥ می لیونی ایرانی به آن وابسته است.متاسفانه ه رکسی برای منافع خودش روزنامه ها را سیاه میکند و یک حرفی میزند باید کل منافع مملک ت رادر نظر گرفت . اصلا پول در ایران حذف شود خیال همه راراحت کنید و فقط بدنبال ب ورس بدوید و هستی کل جامعه را نابود کنید و برای مردم گرانی بارمغان بیاورید .

  • ناشناس ارسالی در

    بورسی که با حرف ویک نظر ٦٠ هزار واحد بال ا ویا پایین بیاید بورس نمیشود و عده سفته باز نفعشرا میبرند . بازار ارز .دلار و مسکن را همین سفته بازان بورسی خراب کرد ه اند پولریا مفت بدست آمده از فقران را ت ارج کرده اند ودرآمدشان را در جاهای دیگر سرمایه گذاری میکنند . بورس اگر فعلا پیش رفتی ندارد برای این است که مردم عادی از پول تخلیه شده اند .هزینه زندگی چنان گران شده که عامه مردم هزینه روزمره خودرا ندا رند . عده ای به بهانه های واهی (منظورم س فته بازان بورسی) بفکر منافع خودشان هستن د .میخواهند بچه ای را بفریبند ودم از مرد م فقیر میزنند . ومنافع عامه مردم را بمیا ن آورند.

ارسال نظر