|
کدخبر: 126472

بیشترین معاملات بورس به کدام گروه‌ها تعلق داشت؟

امروز معامله‌گرها ۳۸۰میلیارد تومان سهام بانک صادرات خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۲.۸درصد از کل حق تقدم سهام بانک گردشگری معامله شد.

بورس بیشترین معاملات بورس به کدام گروه‌ها تعلق داشت؟

روز جاری در مجموع حدود هشت هزار و ۷۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وبصادر»، «دی»، «خگستر»، «وگردشح» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در نخستین روز هفته معادل ۳۸۰میلیارد تومان سهام بانک صادرات دست به‌دست شد، بانکی دی پس از معاملاتی به ارزش ۳۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام گسترش ‌سرمایه‌گذاری ‌ایران‌خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) پس از بازگشایی ۸.۶درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که هزار و ۶۰۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابه‌جا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات هزار و ۳۶۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۸درصد از کل سهام حق تقدم سهام بانک گردشگری (وگردشح) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۸ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۴ نماد نخست اختصاص داشت.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها