|
کدخبر: 125920

اولین جزییات بورس امروز (۹۹/۰۷/۰۹)

روز گذشته ارزش صف‌های فروش بازار سهام ۸۰ درصد کاهش داشت و ارزش معاملات نیز به بالای ۱۰ هزار میلیارد تومان بازگشت که از نشانه‌های بهبود بازار سهام است. اما امروز روند بازار چگونه خواهد بود؟

دیروز ترمز نزول پرشتاب شاخص کل بازار سهام در محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد با حمایت حقوقی‌ها و خرید حقیقی‌ها کشیده شد.

در مرحله پیش گشایش امروز بازار سهام به نوعی میان عرضه و تقاضا تعادلی نسبی ایجاد شده است و در برخی نمادها تقاضا نسبت به عرضه بسیار افزایش پیدا کرده است.

بازار سهام در این هفته به دلیل جو منفی ایجاد شده با سیر نزولی پرشتابی همراه شده که باعث ریزش حدودا ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل در ۳ روز ابتدایی هفته بود، اما دیروز ترمز سیر نزولی شاخص کل در محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واح با افزایش تقاضا و جمع شدن صف فروش در نمادهای شاخص‌ساز کشیده شد.

امروز در مرحله پیش گشایش نمادهایی چون خودرو، پترول، کاوه و شبندر با صف خرید همراه‌اند و در نماد خساپا هرچند صف فروش بیشتری نیست به تقاضا دارد اما تقاضا در حال افزایش است.

به نظر می‌رسد بازار سهام امروز روندی مثبت داشته باشد زیرا در بیشتر نمادهای شاخص‌ساز یا تقاضا بر عرضه برتری دارد و یا عرضه و تقاضا با هم تناسب دارد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر