|
کدخبر: 125848

پیش‌ بینی بورس فردا (۹۹/۰۷/۰۹)

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل فشار عرضه با افت ۱٫۵ درصدی از محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نیز نزول کرد، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

جو هیجانی بازار امروز با شروع حمایت‌ حقوقی‌ها کمی بهبود پیدا کرد و خود سهامداران حقیقی هم امروز در خرید سهم‌های بنیادین مشارکت داشتند.

مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه بیان کرد: پول‌های خارج شده و سهم‌های در صف فروش فقط زمانی به بازار سهام بازمی‌گردند که بازیگردان‌های هر سهم شروع به خرید و حمایت از سهم کنند.

جو هیجانی امروز بعد از حمایت شدن بازار از سوی حقوقی‌ها آرام گرفت و شروع به خرید در کف قیمتی کرد، در برخی نمادها مانند کاوه نیز حقوقی فروش می‌کرد و حقیقی سهام را می‌خریدند.

این کارشناس در رابطه با بازار فردا و آینده گفت: در آینده نزدیک گزارش‌های شش ماهه می‌تواند تاثیر خوبی بر بازار سهام داشته باشد، اما بازار سهام باید کف قیمتی خودش را پیدا کند و از آنها شروع به رشد کند. به نظر می‌رسد بازار فردا با بازیگردانی شرکت‌ها از لحاظ عرضه و تقاضا بازاری متعادل خواهد بود.

وی در پایان گفت: حمایت از بازار صرفا نباید از سهم‌های شاخص‌ساز و بزرگ باشد، بلکه باید از شرکت‌های کوچک نیز حمایت شود تا کلیت بازار متعادل مثبت باشد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر