|
کدخبر: 125499

۱۰ هزار میلیارد تومان در یک قدمی بورس

رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه از تنظیم پیش نویس قرارداد این صندوق با صندوق توسعه ملی خبر داد.

بورس ۱۰ هزار میلیارد تومان در یک قدمی بورس

محمد ابراهیم آقابابایی با اعلام این خبر گفت: در این پیش نویس نسبت به تعیین شماره حساب و نحوه اجرایی شدن این فرآیند تفاهمات لازم صورت گرفته است.

رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار با اشاره به این که "بانک مرکزی خزانه دار صندوق توسعه ملی است" افزود: پس از نهایی شدن قرارداد اقدامات لازم جهت این انتقال اجرایی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در اختیار صندوق تثبیت قرار گیرد.

شایان ذکر است حسین سلاح ورزی، یکی از اعضای شورای‌عالی بورس در مورد آخرین وضعیت تزریق یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار گفته بود: این طرح هنوز اجرا نشده و درحال طی کردن مراحل اداری است؛ اما به طور قطع اجرا خواهد شد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    دروغه

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی که رئیس جمهور یک کشور اسلامی که باید نماد راستگویی و درستکرداری باشد . مردم را به حضور در بورس ترغیب می کند وبارها در رسانه ملی تکرار می کند . طبیعی است که مردم تحت تحریم که در خط مقدم جنگ اقتصادی قراردارند اندک انودخته های خود را وارد بورس می کنند اما چیزی که از رفتار دولتمردان ناجوانمرد می بینند شمشیر زهر آگینی است که از پشت و با نیرنگ و دروغ بر آنها وارد می شود. تنها چیزی که در این هشت ساله منحوس عاید مردم شد تورم غیر قابل باور و تحریم و کمبود و دروغ و نیرنگ و دلال بازی در تمام زمینه ها از دارو وخودرو و غلات و میوه و مرغ و تخم مرغ و مسکن و دلار وسکه و بورس بود که زهرش به کام ملت ایران نشست و طرف دیگر دولتمردانی که فقط بی کفایتی و بی برنامه گی و ضعف در مدیریت واقعی بودند . چون قادر نبودند در مقابل دشمن خارجی تحرک داشته باشند . تمام بدبختیها را با نیرنگ و فریب و دروغ مکرر سر مردم جنگ زده ایران خراب کردند. هشتاد میلیون ایرانی بدبخت توسط دولت بی تدبیر و امید کش به اسارت گرفته شده اند . تف

  • ناشناس ارسالی در

    آقا ما ناراحت نیستم با مدیریت دولت بی تد بیر و ناامیدی حمد الهی آب وبرق که دارین ؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها