|
کدخبر: 125295

بورس به نقطه حساس رسید / ریزش بیشتر بازار در راه است؟

شاخص کل بورس پس از افت و خیزهایی که طی مدت یک ماه نیمه اخیر داشته، به نقطه مهمی برای ادامه کار خود رسیده است.

شاخص کل بورس که در شانزدهم شهریور به این عدد رسید و با واکنش به آن روندی صعودی گرفت، هم اکنون دوباره به آن نزدیک شده است. شاخص کل در ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه صبح به عدد یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد کاهش یافته است.

در صورت شکستن این حمایت، می‌توان ریزش بیشتر بازار را انتظار داشت. باید دید بازار به بازگشایی بانک صادرات (وبصادر) و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) چه واکنشی نشان می‌دهد و این حمایت باعث بازگشت بازار می‌شود یا خیر؟

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • نیما ارسالی در

    بازار بورس جوری قرمز است که انگار قرار جنگ بشود ودستندرکاران بیسواد بورس وان 25 کارشناس بیسواد
    نافهم از اقتصاد ایران که با رانت سردمداری اقتصاد کشور را بدست گرفته اند که از یک ماه پیش بااعتماد مردم جوری بازی کردند که دیگر بدست اوردن این اعتماد محال شده است وبا دروغهای هر روزشان که از بورس حمایت میکنیم موجب متضرر شدن بیشتر سهامدارن میشوند رئیس قوره قضائیه را که خواب برده یا در رویای رسیدن به ریاست جمهموری هر روز سراب میبیند لذا نسخه قابل در دسترس برای ایران استخدام نیروی اقتصادان از ژاپن چین یا کره یا کشورهای اروپایی میباشند واین کارشناسان ومدیران عزیز هم در حد ابدارچی آنها فعالیت کنند والبته نه باز موش میدوینند اینها را باید زندانی یا از کارهای دولتی اخراج کنید چون به اندازه هزار نسلشون از مردم چاپیده اند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها