|
کدخبر: 120635

به‌ روزرسانی مهم‌ ترین مرجع اطلاعات و تحلیل بازار بورس

سرمایه‌گذاران بازار بورس همواره به دنبال اطلاعات و ابزارهایی هستند که به‌کمک آنها ریسک معاملات را کاهش و حاشیه سود خود را افزایش دهند.

سال‌هاست که سایت ره‌آورد ۳۶۵ به‌عنوان مهم‌ترین مرجع اطلاعات و ابزارهای تحلیل در بین فعالان بازار بورس و سرمایه شناخته می‌شود.

ره آورد

این سایت با به‌روزرسانی جدید خود امکاناتی را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد که تا پیش از این در بین سایت‌های داخلی بی‌سابقه بوده است.

سرمایه‌گذاران بازار بورس همواره به دنبال اطلاعات و ابزارهایی هستند که به‌کمک آنها ریسک معاملات را کاهش و حاشیه سود خود را افزایش دهند. سایت ره‌آورد ۳۶۵ اخیراً یک به‌روزرسانی عمده را در منوهای خود انجام داده است که مخاطبینش را از هر ابزار دیگری برای تحلیل تکنیکال و بنیادی بی‌نیاز می‌کند.

و اما این تغییرات شامل چه مواردی هستند و چرا تا این حد اهمیت دارند؟

تغییر بسیار مهم نسخه جدید ره‌آورد ۳۶۵ در قسمت نقشه بازار اتفاق افتاده و ۴ نمای مختلف جدید به آن اضافه شده است. هرکدام از این چهار نما سیگنال‌های بسیار قوی برای خرید و فروش صادر می‌کنند. این چهار نما شامل موارد زیر هستند:

  • یک نمای عرضه و تقاضا که با جمع کردن همه سفارشات حقیقی و حقوقی و مقایسه آنها با هم، فشار خرید و فروش را مشخص می‌کند. این نقشه بازار برخلاف همه نقشه‌های بازار که در سایت‌های مختلف ارائه می‌شود، از ساعت ۸:۳۰ صبح، یعنی به‌محض شروع سفارش‌گذاری و قبل از شروع معاملات در دسترس است. به‌این‌ترتیب نمایی از عمق بازار را به معامله‌گران ارائه می‌دهد که در هیچ سایت دیگری قابل مشاهده نیست.
  • تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی که در یک نگاه می‌تواند معامله‌گران را از وضعیت خرید و فروش افراد حقیقی و شرکت‌های حقوقی مطلع کند که جزو بهترین سیگنال‌ها برای تصمیم‌گیری برای معامله خواهد بود.
  • دو نمای تفکیک‌شده برای مشخص کردن فشار خرید معامله‌گران حقیقی به قسمت نقشه بازار اضافه شده است. به‌کمک این دو نما به‌راحتی می‌توان سهم‌هایی که معاملات زیادی روی آنها در حال انجام است را تشخیص داد و از این طریق به یک سیگنال بسیار مهم برای خرید یا فروش دست یافت.

از دیگر تغییرات سایت ره‌آورد ۳۶۵ می‌توان به دو فیلتر جدید قدرت خرید حقیقی و حقوقی اشاره کرد که برای پیش‌بینی وضعیت نماد در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت دید بسیار خوبی به معامله‌گران می‌دهد.

همچنین این به‌روزرسانی در فاز تکنیکال شامل اضافه شدن چند اندیکاتور مهم است که کمک زیادی به صدور سیگنال‌های خرید و فروش با خطای پایین می‌کنند.

اندیکاتور DT

DT یکی از اندیکاتورهایی است که برای تشخیص بیشترین و محتمل‌ترین زمان‌های تشکیل حمایت‌های مهم در نمودار بسیار کارآمد خواهد بود و می‌تواند تأیید بسیار خوبی برای سیگنال‌های خرید باشد. این اندیکاتور به بخش فیلتر سایت ره‌آورد ۳۶۵ اضافه شده است که خود آن شامل ۱۲ فیلتر جدید است.

اضافه شدن ۲۸ فیلتر جدید به اندیکاتور ایچیموکو

اندیکاتور ایچیموکو با فراهم کردن یک نمای سریع از قدرت، تمایل و اندازه حرکت روند می‌تواند سیگنال‌های بسیار خوبی به یک تحلیلگر بدهد. از این اندیکاتور می‌توان برای شناسایی روند سهم و بررسی نقاط حمایت و مقاومت استفاده کرد. همینطور یکی از بهترین ابزارها برای به‌دست آوردن اطلاعات مهم از سهم در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت است. درنهایت می‌توان از این اندیکاتور برای مشخص کردن حد ضرر و شناسایی نقاط برگشت قیمت سهم استفاده کرد تا ریسک سرمایه‌گذاری به کمترین حد کاهش یابد. در سایت ره‌آورد، ۲۸ فیلتر جدید برای این اندیکاتور فعال شده است.

ابزار فیبوناچی روی نمودار لگاریتمی

کمتر تحلیلگری را می‌توان در بازار بورس پیدا کرد که برای تحلیل از ابزار فیبوناچی استفاده نکند. این ابزار یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای تحلیل تکنیکال برای حرفه‌ای‌های این بازار است. از طرفی افراد باتجربه در بورس، به‌خصوص در بازه‌های زمانی طولانی‌مدت‌تر، به استفاده از نمودار مقیاس لگاریتمی تمایل بیشتری دارند. مشکل اصلی بیشتر ابزارهای تحلیل این است که نمی‌توان در مقیاس لگاریتمی از ابزار فیبوناچی استفاده کرد. در آپدیت جدید نرم‌افزار ره‌آورد ۳۶۵ این امکان فراهم شده است تا تحلیلگران بتوانند از ابزار قدرتمند فیبوناچی در نمودار مقیاس لگاریتمی هم استفاده کنند.

افزایش دو قالب اندیکاتور به ده قالب

در نسخه پیشین نرم‌افزار ره‌آورد ۳۶۵ تعداد قالب‌های اندیکاتور قابل تعریف محدود به دو قالب بود. در نسخه به‌روزشده این قالب‌ها به ده عدد افزایش پیدا کرده است. این امکان جدید کار با نرم‌افزار را برای حرفه‌ای‌ها بسیار ساده‌تر کرده است.

بورس ۲

ره‌آورد ۳۶۵ سال‌هاست که یکی از پیشروهای پردازش اطلاعات بورسی است. تغییرات جدید این سایت، آن را از هر زمان دیگری کارآمدتر کرده است. همچنین نرم‌افزار ره‌آورد ۳۶۵ با توجه به وجود نسخه‌های موبایل و سایت، می‌تواند پاسخگوی نیاز و سلیقه طیف‌های مختلف مخاطبین باشد.‌

در کنار همه امکاناتی که این سایت در اختیار کاربرانش می‌گذارد، یک بخش جذاب به نام گفت‌وگو دارد که در آن افراد در مورد سهم‌های مختلف تحلیل‌های خود را ارائه می‌دهند و به تبادل‌نظر می‌پردازند. به این ترتیب هر کاربری می‌تواند با توجه به تحلیل‌های مختلف در مورد یک سهم، به دیدگاه درستی در ارتباط با آن برسد.

استفاده از وب سایت ره آورد۳۶۵ به سرمایه‌گذاران بورس کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعات معتبر بتوانند معاملات سودآورتری را در این بازار انجام دهند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر