|
کدخبر: 116779

خبر خوب مجلسی ها برای بورس بازان

عضو «کمیسیون اقتصادی» مجلس در خصوص مالیات عرضه سهام در بازار بورس تهران گفت: مباحث مربوط به اخذ مالیات از سپرده‌های بانکی و عرضه سهام از متن طرح مالیات از عایدی سرمایه حذف شد.

بورس خبر خوب مجلسی ها برای بورس بازان

محسن علیزاده با اشاره به تصویب کلیات طرح مالیات از عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چند وقت گذشته نگرانی بین مردم و سرمایه‌گذاران در بازار بورس ایجاد شد.

وی تاکید کرد: مردم و سرمایه‌گذاران بر اساس برخی اخبار نگران بودند پیرو طرح مالیات از عایدی سرمایه، مالیات از سپرده‌های بانکی و عرضه سهام مدنظر قرار گیرد لذا این مسئله باعث نگرانی برای عموم مردم شده بود.

این نماینده مجلس با اشاره به تصویب کلیات طرح مالیات از عایدی سرمایه در کمیسیون اقتصادی گفت: خبر خوش پیرو تصویب کلیات این طرح برای سرمایه‌گذاران بازار بورس این است که طرح مالیات بر عایدی سرمایه بدون تسری بر بازار سرمایه و سپرده‌های بانکی تصویب شد و این بدین منظور است که این قید به طور کل از این طرح حذف شد و ما کلیات این طرح را بدون این موارد به تصویب رساندیم.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت اخیری که در چند روز اخیر در بازار سرمایه شکل گرفته به نظر بنده دیگر پیشنهادی مبنی بر بازگرداندن این موضوعات به طرح مطرح نخواهد شد.

منبع: پارسینه

ارسال نظر