|
کدخبر: 113517

جزئیات خرید و فروش در بازار بورس (۹۹/۰۵/۱۱)

میزان خالص تقاضا برای خرید سهام در بازار بورس تهران از رقم هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۸۰۰ میلیارد تومان تقاضای خرید داشت که با این اوصاف بیشترین سفارشات خرید در سیستم برای گروه سرمایه‌گذاری‌ها ثبت شد.

بورس جزئیات خرید و فروش در بازار بورس (۹۹/۰۵/۱۱)

در ساعت ۱۰: ۰۵ جمع صف‌های خرید به حدود هشت هزار و ۱۹۰میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش ۶۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هفت هزار و ۵۴۰میلیارد تومان می‌رسد.

صفهای+خرید+و+فروش+بورس+5.11

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «ونیکی»، «وبانک» و «پترول» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران ۷۹۷میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وسدید»، «سخزر» و «کماسه» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف تولید نیروی برق آبادان (آبادا) به نزدیک چهار درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع سه هزار و ۳۳۰میلیارد تومان (۴۱درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۴۵۰میلیارد تومان (۶۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۲۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "سرمایه‌گذاری‌ها" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۲۵میلیارد تومان و هزار و ۱۴۰میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نیست.

این جدول حدود ۳۸درصد از هشت هزار و ۸۵۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۳۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۶هزار و ۱۸۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای+خرید+و+فروش+بورس+5.11

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر