|
کدخبر: 106451

دانستنی مهم برای تمام مشمولان سهام عدالت

برخی از سهامداران برای ورود به سامانه معاملاتی سهام عدالت در کارگزاری‌ها با مشکل مواجه هستند، علت و راه‌حل این مشکلات چیست؟

بورس دانستنی مهم برای تمام مشمولان سهام عدالت

برخی از سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند نمی‌توانند وارد سامانه معاملات سهام عدالت در کارگزاری‌ها شوند. اخطار «عدم تطابق شماره تلفن با کد ملی» «شما سهامدار سهام عدالت شناخته نشده‌اید» نیز از دیگری مشکلاتی است که سهامداران در ورود به سامانه کارگزاری‌ها دارند.

روح‌الله میرصانعی، دبیر کل کانون کارگزاران در این خصوص گفت: سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی چک نمی‌کند که شماره تلفن سهامدار حتما به نام خودش باشد، فرد هر شماره‌ای که در این سامانه وارد کند ثبت می‌شود.

وی افزود: اما اگر فردی می‌خواهد وارد سامانه معاملات سهام عدالت شود باید حتما شماره موبایلی که در سامانه سازمان خصوصی‌سازی ثبت شده به نام خودش باشد.

وی عنوان کرد: سامانه کارگزاری‌ها دو شاخصه را چک می‌کند، اول این که شماره شبا ثبت شده درست و شماره موبایل نیز به نام فرد باشد. کسانی که علی‌رغم دارا بودن این دو شاخص نمی‌توانند وارد سامانه شوند به کارگزاری‌ها مراجعه کنند تا مشکل را حل کنند.

میرصانعی همچنین تصریح کرد: اگر برای شخصی خطا عدم شناسایی به عنوان سهامدار سهام عدالت نمایش داده شد، علت این است که فرد روش آزادسازی مستقیم را انتخاب نکرده است.

 

منبع: تجارت نیوز
  • زاپاتا ارسالی در

    سلام ازپانزده تیرمراجعه کردم بانک صادرات برا فروش سهام گفتندهیچ بخشنامه ای ب ما ابلاغ نشده اخه کی درست میگه؟

  • فری ارسالی در

    من روش مستقیم رو انتخاب کردم ولی میگه ای ن کد ملی فاقد سهام عدالت میباشد

  • فاطمه محزونیان ارسالی در

    با سلام من تا به حال ثبت نکردم نمیدونم ب ه چه نحو باید بشه من حتی یارانه نمیگیرم هر چی میرم میگم دلیلش چیه که قطع شده از ۹۵تا حالا قطع شده معیشتی هم رفتم گفتن خب ر میدیم یعنی اونا که پول دارن میتونن بگی رن همه اینا رو امثال من که سالهاست سرپرس ت هستم خانه ماشین هیچی ندارم شاملش نمیشم ، تو رو خدا یه جوابی وقتی حق من هست چرا نمیدین خوردن مال یتیم میدونید درست نیست اینم سهم یتیمه اگر اینو متوجه میشید یه ک اری بکنید

  • ناشناس ارسالی در

    آیا باز سهام عدالت قابل آزاد سازی هست ؟ آیا دوباره مهلت آزادسازی داده میشه ؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها