|
کدخبر: 102289

جزئیات ثبت نام آنلاین مشتریان برای دریافت کد بورسی

سامانه ثبت نام غیرحضوری کارگزاری بانک ملی ایران به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام مشتریان راه اندازی شد.

بورس جزئیات ثبت نام آنلاین مشتریان برای دریافت کد بورسی

روابط عمومی بانک ملی ایران، اعلام کرد: افراد علاقه مند به سرمایه گذاری یا خرید و فروش اوراق در بورس باید علاوه بر ثبت نام در سامانه سجام، از یکی از کارگزاری های دارای مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، کد بورسی دریافت کنند که کارگزاری بانک ملی ایران امکان ثبت نام آنلاین مشتریان برای دریافت این کد را از طریق سامانه ثبت نام غیرحضوری خود فراهم کرده است.

بر این اساس مشتریان پس از مراجعه به سامانه سجام و دریافت کد پیگیری ده رقمی از طریق پیامک، لازم است با همراه داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی خود برای احراز هویت نهایی به شعب کارگزاری مراجعه کنند تا پس از طی مراحل لازم و احراز هویت، کد بورسی صادر شود.

سامانه ثبت نام غیرحضوری می تواند علاوه بر تسهیل مراحل ثبت نام مشتری، در زمان نیز صرفه جویی کرده و مشتریان تنها برای احراز هویت نهایی خود به کارگزاری مراجعه کنند.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    آخرش نفهمیدم یک بار میگن نیازی نیست یک بار میگن لازم است کد بورسی ثبت سجام مردم گرفتارند به خدا قسم آ آنقدر رو اعصاب مردم را ه نرید چند اذیت نکنید خدار خوش نمیاد همه مردم رو سر کار گذاشتین همرو به بازی گرفته‌اند

  • ناشناس ارسالی در

    مثل اینکه شیشه عسل رو بدین ولی ازروی شیشه لیس بزنیم اگه به منه اعلام کنید سهام عدالت شد۲۰ملیارد چی میشه نکنید به قرآن قسم مشکلات مردم زیاده؟ اکر پولی وجود دارد بدین خدای

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها