|
کدخبر: 314389

هتل کلینیک/توریست سلامت/دانشگاه علوم پزشکی

توسعه گردشگری سلامت استان کرمانشاه/بودجه ۳۰ میلیارد تومانی تجهیز هتل کلینیک درمانی

وحید امیری در جلسه پیگیری مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان کرمانشاه در صبح سه‌شنبه، اعلام کرد: به منظور آماده‌سازی برای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به استان، جلساتی برای بررسی و بررسی آخرین وضعیت مصوبات دور اول سفر در زمینه پروژه‌های گردشگری در اداره‌کل برگزار خواهیم کرد.

بانک و بیمه توسعه گردشگری سلامت استان کرمانشاه/بودجه ۳۰ میلیارد تومانی تجهیز هتل کلینیک درمانی

امیری گفت: با بررسی‌های کارشناسی مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی پس از دریافت مجوز حقوقی این هتل کلینیک، این پروژه را برای دریافت تسهیلات به بانک عامل در زمینه خرید تجهیزات به ارزش ۳۰ میلیارد تومان معرفی کند.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه با اشاره به پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور، گفت: موانع تکمیل هتل کلینیک توریست درمانی کرمانشاه رفع می‌شود.

وی افزود: بررسی پروژه هتل کلینیک توریست درمانی کرمانشاه که ضرورت پرداخت تسهیلات به آن جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بود، در این جلسه با حضور سرمایه‌گذار، نماینده دانشگاه علوم پزشکی، نماینده شهرداری و نماینده بانک عامل مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه تصریح کرد: متأسفانه این پروژه با توجه به مشکلات پیش آمده در روند دریافت مجوزها که ناشی از حرکت در یک مسیر اشتباه بوده است با مشکلاتی در روند پرداخت تسهیلات و… مواجه شده است.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری موظف شد نسبت به معرفی طرح به کمیسیون ماده پنج برای تغییر کاربری اقدام لازم را انجام دهد.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه اضافه کرد: برای تسریع در روند صدور مجوزها سازمان نظام مهندسی نیز موظف شد نسبت به ارسال مدارک احداث طبقه سوم به شهرداری اقدام لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری سلامت یکی از اولویت‌های استان است، گفت: ایجاد پروژه‌های با محوریت گردشگری سلامت یکی از نیازهای اساسی استان و شهر کرمانشاه برای تبدیل شدن به مرکز جذب بیماران عراقی است.

امیری تاکید کرد: با انجام فرایند تغییر کاربری این مجموعه به گردشگری از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای حمایت از این پروژه استفاده می‌کنیم.

وی گفت: با توجه به اینکه این هتل کلینیک در محدوده بافت تاریخی شهر کرمانشاه قرار دارد، از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد: در حال حاضر در استان کرمانشاه تنها ۳۴ تخت آماده ارائه خدمات ویژه گردشگری سلامت وجود دارد که ضرورت بهره‌برداری از پروژه‌های اختصاصی در حوزه گردشگری سلامت در استان را دو چندان می‌کند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها