|
کدخبر: 304931

با تسهیلات متنوع بانک ایران زمین آشنا شوید + لینک و توضیحات

بانک ایران زمین از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه ۸۸۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از یک هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است. همچنین این بانک از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه، یک هزار و ۱۶۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از ۶۹۷ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار داده است.

بانک و بیمه با تسهیلات متنوع بانک ایران زمین آشنا شوید + لینک و توضیحات

بانک ایران زمین، در سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد. موسسان این بانک گروهی از افراد متخصص و خوشنام از اقشار مختلف جامعه شامل فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از تولیدی و خدماتی، متخصصان امور بانکی، جامعه پزشکی، جامعه مهندسی، دانشگاهیان و فرهنگیان و همچنین تعاون‌گران است.

ایران-زمین

این مجموعه درحال‌حاضر در قالب بانکداری مدرن، تسهیلات، کارت‌ها، عملیات ارزی، سامانه پیوند، سپرده گذاری، خدمات چک، استعلام ضمانت نامه‌ها، صدور کارت اعتباری بین‌المللی و … را به مشتریان واجد شرایط خدمت رسانی می‌کند.

بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌های مورد اعتماد مشتریان با خدمات و تسهیلات گوناگون همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خود را کسب کند.

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین

وام ۳۰۰ میلیونی بانک ایران زمین یکی از همین تسهیلات است که مشتریانی که به این وام نیاز دارند می‌توانند با افتتاح یک حساب کوتاه مدت در یکی از شعب این بانک و ایجاد میانگین حساب ۳ ماهه این وام را دریافت کنند.

ایران-زمین-تسهیلات

مشتریانی که مایل به دریافت این وام هستند باید حداقل یک میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند و همچنین برای دریافت این وام نیاز به یک ضامن و اعتبار شغلی مناسب است.

برای بازپرداخت وام ۳۰۰ میلیونی شما باید ماهیانه ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان قسط پرداخت کنید که سود تسهیلات مبلغ ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۹۳ تومان است. نرخ سود این تسهیلات ۲۳ درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۳۶ ماه اعلام شده است. طی مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات، به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که متقاضیان این تسهیلات نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند.

اقدامات بانک ایران زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و ازدواج

بانک ایران زمین در راستای تشویق جوانان به ازدواج و فرزندآوری تسهیلات ویژه‌ای را اختصاص داده که براساس آن تاکنون ۲۰۴۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند‌آوری همگام با سیاست‌های کلان نظام در راستای طرح جوانی جمعیت پرداخت کرده است.

وام-ازدواج

بر این اساس، بانک ایران زمین از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه ۸۸۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از یک هزار و ۷۷۴ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است. همچنین این بانک از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه، یک هزار و ۱۶۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ارزش بیش از ۶۹۷ میلیارد ریال در اختیار متقاضیان قرار داده است.

حمایت از جوانان یکی از اولویت‌های اصلی بانک ایران زمین

یکی دیگر از اقدامات دیگر بانک ایران زمین حمایت از تولید داخل و کسب‌وکارهای خرد است که این بانک با طراحی سرویس‌های مختلف بانکی در بخش تولید داخل و کسب و کارها توانسته خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد.

موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است، حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می‌تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد.

اشخاصی که در حال ارائه سرویس به مردم و توسعه کسب و کار و تولیدات خود هستند، مسیر خدمات بانکی خود را می‌توانند از طریق بانک ایران زمین و بستر ایجاد شده در این مسیر انجام دهند. همکاران من در تلاش هستند تا این خدمات را با شکل و کیفیت بهتر و کمیت بیشتر توسعه بدهند.

طرح یکتای بانک ایران زمین

طرح یکتا بانک ایران زمین از نوع عقد جعاله است که نحوه بازپرداخت آن به‌ صورت ماهانه با قسط‌های مساوی خواهد بود. اولین گام برای دریافت تسهیلات طرح یکتا، افتتاح حساب کوتاه مدت در بانک ایران زمین است. بعد از افتتاح حساب و ارائه مدارک و ضمانت‌های لازم و گذشت حداقل زمان ماندگاری سپرده، متقاضی تسهیلات موردنیاز خود را دریافت خواهد کرد.

یکتا-ایران-زمین

حداقل مبلغ میانگین سپرده برای دریافت تسهیلات طرح یکتا بانک ایران زمین ۵ میلیون تومان است. برای گرفتن وام یکتا، حداقل 4 ماه باید از سرمایه‌گذاری گذشته باشد. با توجه به مدت سرمایه‌گذاری تا ۱۰۰ درصد میانگین حساب خود، تسهیلات دریافت خواهید کرد. مبلغ تسهیلات قابل پرداخت بین ۵ تا ۵۰ میلیون تومان است. با توجه مدت ماندگاری سپرده و مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و نرخ تسهیلات تعیین می‌شود که مدت بازپرداخت تسهیلات ۷ تا  ۳۶ ماه و نرخ سود آن بین ۴تا ۱۴درصد متغیر است.

مثلا متقاضی با میانگین سپرده ۵ میلیون تومان با گذشت ۷ ماه از سپرده گذاری خود، می‌تواند ۵ میلیون تومان تسهیلات طرح یکتا ایران زمین با نرخ سود ۷ درصد دریافت و در مدت ۱۴ ماه تسهیلات تسویه کند.

سخن پایانی

در انتها اگر به دنبال دریافت تسهیلات بانکی با تنوع بالا و سود مناسب هستید، بانک ایران زمین با خدمات و تسهیلات متنوع خود می‌تواند باتوجه به نیاز شما تسهیلات مناسب در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهد. اگر تاکنون در بانک ایران زمین حساب افتتاح نکرده‌اید با مراجعه به سایت بانک ایران زمین یا یکی از شعب این بانک اقدام به افتتاح حساب کرده و از شرایط و تسهیلات مناسب این بانک استفاده کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها