|
کدخبر: 302285

تو بازار نزولی بیتکوین با این ۴ کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی سودآور شو

بانک و بیمه تو بازار نزولی بیتکوین با این ۴ کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی سودآور شو

کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی رایگان می‌خواهید تا هرچه زودتر سودهای بازار را شکار کنید؟

wolfxsignals، fatpigsignals، universalcrypto، verifiedcryptotraders.

خدمت شما، موفق باشید.

خب حالا بریم سر اصل مطلب؛ آیا سودآوری از قیمت بیتکون بازار ارز دیجیتال یا فارکس به همین آسانی است؟ آیا سودهای بازار قرار است تمام شود اگر همین حالا شروع به ترید (معامله) نکنیم؟ پس چرا بسیاری از معامله‌گران موفق تأکید به دیدن دوره آموزش فارکس از صفر تا صد دارند؟ به نظر شما سودی که به سرعت کسب شود، به سرعت نیز از دست نمی‌رود؟!

اگر قرار بود موفقیت در بازارهای مالی به آسانی استفاده کانال سیگنال ارز دیجیتال یا فارکس باشد، پس چرا موفق‌ترین معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی زمان زیادی را صرف آموزش فارکس یا آموزش خصوصی ارز دیجیتال کردند؟ یعنی آنها دوست نداشتند بدون هیچ دغدغه‌ای به سایر کارهای خود بپردازند و هرگاه به پول نیاز داشتند، کانال سیگنال فارکس خارجی خود را باز کنند، چند معامله سریع انجام دهند و با حسابی پر از پول از بازار خارج شوند؟

حقیقت این است که تمام معامله‌گرانی برجسته و موفقی که امروزه می‌شناسیم، به واسطه طبیعت انسانی خود، که قوه تعقل و فکر آنها است و همیشه به دنبال انجام یک کار از راحت ترین روش است، روزی به دنبال کانال های سیگنال رایگان و... رفتند. اما چرا هنوز از آنها استفاده نمی‌کنند؟ چون استفاده از این ابزارها باعث ضرر و زیان شان شده است؛ چون به این درک رسیده‌اند که هیچ کانال سیگنال، ربات معامله‌گر و یا اندیکاتوری نمی‌تواند از آنها یک معامله‌گر حرفه‌ای بسازد.

به همین دلیل، عجله و دست پاچگی را کنار گذاشتند و با حوصله و آموزش مستمر، شروع به ساخت و سازماندهی یک استراتژی معاملاتی کامل و قدرتمند و رعایت مدیریت سرمایه و کنترل ریسک و احساسات برای رسیدن به استقلال مالی از سود حاصله از بازارهای مالی در بلند مدت کردند.

اگر می‌خواهید در بازارهای مالی موفق شوید و به دنبال یادگیری مهم‍‌ترین مواردی که باید درنظر بگیرید هستید همراه ما باشید.

 

4 مورد از بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال خارجی رایگان

بیتکوین۱

از آنجایی که عنوان این مطلب درباره کانال سیگنال ارز دیجیتال رایگان بوده و بسیاری از شما عزیزان با هدف کسب اطلاعاتی درباره این موضوع روی این مقاله کلیک کردید، موظفیم توضیحاتی درباره آنها ارائه کنیم.

 

شخصاً نظری درباره اینکه استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال یا فارکس درست است یا غلط نمی‌دهیم؛ اما همان طور که گفتیم اگر به دنبال یادگیری و آموزش بازارهای مالی برای قرار گرفتن در گروه تریدرهای حرفه‌ای بازار هستید، مسیرتان از مسیری غیر از کانال سیگنال می‌گذرد.

برخی از بهترین کانال های سیگنال ارز دیجیتال و فارکس رایگان عبارت‌اند از:

 

1. کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس Wolfx Signals

این کانال از سال 2017 در زمینه اشتراک گذاری سیگنال های رایگان ارز دیجیتال و فارکس فعالیت می‌کند و ویژگی های خاصی برای کاربران خود دارد.

این کانال دارای انجمنی با بیش از 80 هزار عضو، متشکل از تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی است. در انجمن Wolfx Signals معامله‌گران تجارب و اطلاعات خود را با سایر اعضا به اشتراک می‌گذارند و پاسخ سوال دیگر اعضای انجمن را در زمینه های مختلف می‌دهند.

کانال Wolfx Signals در هفته مجموعا 15 سیگنال در کانال رایگان خود منتشر می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به مدت 10 دقیقه از کانال VIP دیدن کنید.

2. کانال سیگنال ارز دیجیتال Fat Pig Signals

Fat Pig Signals یکی از گروه های سیگنال تلگرامی محبوب بین معامله‌گران بازار کریپتو است. کانال رایگان آنها بیش از 60 هزار عضو و کانال VIP آنها 8 هزار عضو دارد.

معامله‌گران باتجربه مجموعه Fat Pig Signals سیگنال های مختلفی از صرافی بایننس را بررسی و ارسال می‌کنند و طبق تجربه کاربران در کانال VIP عملکرد بهتری داشتند.

ربات های معامله‌گر امکان اتصال و دریافت سیگنال های کانال Fat Pig Signals را دارند.

3. کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس Universal Crypto

کانال Uviversal Crypto از ژانویه سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده است. این کانال توانسته به دقت 96% در معاملات اسپات (Spot) و دقت 88% در معاملات فیوچرز (Futures) دست یابد.

38 هزار نفر در کانال رایگان Universal Crypto عضو هستند. گروه یونیورسال کریپتو کیفیت سیگنال های ارسالی را قربانی تعداد سیگنال‌ها نمی‌کند و در بازار نزولی نیز سیگنال های معاملاتی منتشر می‌کند.

یکی از ویژگی ها خوب یونیورسال کریپتو، پیشنهادات مدیریت سرمایه سبد دارایی های شما براساس دوره های صعودی و نزولی مختلف در بازار است.

4. کانال سیگنال ارز دیجیتال و فارکس Verified Crypto Traders

Verified Crypto Traders یک مجموعه هلندی و از قدیمی ترین مشاوران حوزه ارزهای دیجیتال است. معامله‌گران و تجار باتجربه‌ای از کشورهای آمریکا، هند، لهستان و هلند در Verified Crypto Traders فعالیت می‌کنند.

یکی از اعضای تیم آموزشی "معامله‌گران تأیید شده کریپتو" به اسم اریک با 30 سال تجربه ترید در بازارهای مالی، ویدیوهایی در زمینه آموزشی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را در اختیار اعضای کانال Vrefied Crypto Traders قرار می‌دهد که کاربران رضایت بالایی از آنها داشتند.

در کانال سیگنال این مجموعه انواع سیگنال‌های معاملات فیوچرز، اسکالپ و سرمایه‌گذاری میان مدت تا بلند مدت ارائه می‌شود.

 

چگونه بدون کانال سیگنال معامله گری موفق و پرسود شویم؟

بیتکوین۳

 

سه گام تا تبدیل شدن به معامله‌گری موفق پیش رو دارید:

آموزش دیدن

معامله‌گری که می‌خواهد بدون نیاز به کمک و هزینه کانال های سیگنال، خودش هر زمان که خواست از بازار سود بگیرد، توجه خود را روی آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس متمرکز می‌کند. خوشبختانه امروزه پکیج های آموزش ارز دیجیتال رایگان زیادی در فضای اینترنت موجود است.

 

پیروی از استراتژی معاملاتی حرفه‌ای و کامل

اگر صفر تا صد آموزش فارکس را فرا نگیرید برای دستیابی به یک استراتژی معاملاتی حرفه‌ای باید زمان و سرمایه زیادی را هزینه کنید. اما در صورتی که در یک دوره آموزش فارکس باکیفیت صفر تا صد شرکت کنید و مسیر موفقیت را از یک مربی باتجربه بیاموزید، درگیر بسیاری از چالش‌ها و مشکلات این مسیر نمی‌شوید.

پیشنهاد ما برای آموزش ارز دیجیتال و آموزش فارکس به شما، کلاس های آکادمی آینده است.

این مجموعه صفر تا صد آموزش بازارهای مالی را با خدمات ویژه:

  1.  امکان پرداخت اقساطی
  2.  کلاس لایو ترید با استاد دوره
  3.  پشتیبانی مادام العمر
  4.  آپدیت رایگان و دائمی محتوا آموزشی و... برگذار می‌کند.

 

مدیریت سرمایه و کنترل ریسک

شاید بتوان هنر اصلی یک معامله‌گر موفق را، مهارت او در مدیریت سبد سرمایه‌گذاری و توانایی‌اش در کنترل احساسات دانست. در دوره آموزش فارکس و ارز دیجیتال آکادمی آینده تکنیک های کاربردی که معامله‌گران این مجموعه نیزدر معاملاتشان از آنها استفاده کردند و نتایچ آنها مستند است را می‌آموزید.

همچینن مربی دوره آموزش فارکس استراتژی معاملاتی تخصصی ابداء شده در تیم آکادمی آینده را از صفر تا صد برایتان بیان می‌کند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها