|
کدخبر: 291948

تصمیم سرنوشت ساز صرافی بایننس برای رمزارز شیبا

در یک نقطه عطف مهم برای شیبا، صرافی بایننس در نظر دارد که در ۱۸ آوریل، توکن شیبا اینو (SHIB) را از بخش نوآوری (Innovation Zone) خود خارج کند. توکن‌های دیگری که از بخش نوآوری بایننس خارج می‌شوند، عبارتند از: توکن Frax Share (FXS) ، توکن ۱inch (۱INCH) و تراست والت توکن (TWT). این حرکت بایننس نشان‌دهنده افزایش اعتماد به این پروژه‌ها و پتانسیل آنها برای رشد بلندمدت و پایدار در اکوسیستم کریپتو است.

بانک و بیمه تصمیم سرنوشت ساز صرافی بایننس برای رمزارز شیبا

بایننس منطقه نوآوری را به عنوان یک پلتفرم امن به کاربران معرفی کرد تا پروژه‌های جدید و نوآورانه را در حین مدیریت ریسک‌های خود معامله کنند. با گذشت زمان، برخی از پروژه‌ها ارزش خود را نشان می‌دهند و استانداردهای بالای مورد انتظار بایننس را برآورده می‌کنند. این صرافی نیز بررسی‌های دوره‌ای را برای شناسایی چنین پروژه‌هایی و انتقال آنها به خارج از منطقه نوآوری انجام می‌دهد. معیارهای در نظر گرفته شده در طول این بررسی‌ها شامل تعهد تیم به پروژه، فعالیت توسعه‌ای، حجم معاملات، نقدینگی، ثبات شبکه و کمک به یک اکوسیستم رمزارزی سالم و پایدار است.

تصمیم بایننس برای انتقال شیبا اینو به خارج از منطقه نوآوری، رأی اعتمادی به آینده این توکن است. به عنوان یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم، SHIB در چند سال گذشته توجه و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است. بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش بازار شیبا در حال حاضر ۶.۷ میلیارد دلار است.

انتقال به خارج از منطقه نوآوری ممکن است موقعیت SHIB را در بازار تقویت و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند. بایننس به کاربران اطمینان داد که سایر خدمات مرتبط با توکن‌ها تحت تأثیر این حرکت قرار نخواهند گرفت. این صرافی همچنان متعهد به ترویج شفافیت و رشد بلندمدت و پایدار در اکوسیستم کریپتو است و تصمیم برای انتقال این توکن‌ها، پیشرفت این پروژه‌ها را برجسته می‌کند.

 

منبع: ارزاکس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها