|
کدخبر: 282940

قیمت دلار تا کجا پیش می‌رود؟

دلار در بازار آزاد ۴۰/۵۷۹ هزار تومان معامله شد.

بانک و بیمه قیمت دلار تا کجا پیش می‌رود؟

قیمت دلار امروز یک شنبه ۵ دی ۱۴۰۱، ۴۰/۵۷۹ تومان معامله شد. البته این نرخ تا زمان نگارش این متن است. همچنین این اسکناس آمریکایی در صرافی ملی ۳۶/۷۹۰ تومان به فروش رفته است.

دیروز دلار مرزهای تاریخی خود را پشت سر گذاشت و این بازار معامله‌گران هیجان‌زده را وارد بازار کرد. بازار فعلا هیجانی است و مردم با سرمایه‌های اندک خود یا به دنبال خرید ارز سهمیه‌ای هستند یا درصدد خرید دلار از بازار آزاد. برخی نیز سهمیه خود را به دلالان در مقابل مبالغی از ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌فروشند.

به نظر می‌رسد عده‌ای به دنبال فروش دلارهای خریداری شده‌شان هستند تا از کاهش ناگهانی قیمت نقره داغ نشوند. آن‌ها معتقدند بازارساز مطابق سیاست‌های پیشین خود درصدد جبران کسری بودجه و داغ کردن بازار دلار است. هر چند این شیوه‌ای است که بارها و بارها با الگویی یکسان در بازار تکرار شده و پربیراه هم نیست.

  • مهدی عارفی نیا ارسالی در

    هی میگن حباب پس این حباب کی می ترکه دلار کی میاد پائین بشه هزار تومان تنها راهی که دلار میاد پایین یک راهه پشتوانه ارز ملی بشه نفت و گاز والسلام

  • م ارسالی در

    برخلاف اینهمه هیاهو

    اتفاقا نصف ملت ایزان و نهادهای ثروت و قدرت ازراین تورم خوسخال هستند
    و این باور خودش یک شکست اقتصادی هست

    جون نصف ملت ایران دارند صدای شکستن استخوانهایشان شنیده میشود ،انها گدا نیستند که محتاج سبد کالا یا یارانه یا سبد معیشت باشند اقشار متوسط رو به ضعیف هستند که روز به روز دارند فقیر تر میشوند قدرت خرید خودرو ،وسایل منزل ، سلامتی روحی و روانی ،تفریح ،گردشگری داخل ایران ازدواج اسان فرزندان ،، را از دست دادند
    افراد بهزییتی و کمیته و دهک یک و دو محتاج اعانه و یارانه و سبد هستند
    اقشار متوسط رو به ضعیف بیشترین اسیب میبینند

ارسال نظر