|
کدخبر: 280588

شوک به بازار ارز / قیمت دلار خیز برداشت

دلار اولین روز از هفته خود را نسبت به چند روز گذشته با افزایش ۶۵۳ تومانی در صرافی ملی آغاز کرد و ۳۳/۴۶۶ تومان نرخ‌گذاری شد.

دلار در بازار آزاد بدون تغییر قیمت نسبت به ۲ روز پیش، ۳۵/۹۰۰ تومان معامله شد. همچنین این اسکناس که در صرافی ملی ۳ روز پیش تا ۳۲/۸۱۳ تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۱۲ آذر با رشد ۱.۹۵ درصدی به ۳۳/۴۶۶ (سی و سه هزار و چهارصد و شصت و شش ) تومان رسید.

این افراد مجرم به حساب می‌آیند

روز گذشته خبری بازار ارز را به التهاب و شوک فرو برد. ممنوعیت خرید و فروش ارز در خیابان خبر مهم روز گذشته این بازار بود.سرهنگ هدایت بهرامی درباره ممنوعیت فروش ارز در کنار خیابان یا به عبارتی دستفروشی ارز گفت: هرگونه خرید و فروش ارز در خارج از شبکه صرافی و بانکی دلالی محسوب شده و جرم است.بنابراین افرادی که با حضور در کنار خیابان و ... اقدام به خرید ارز از شهروندان یا فروش ارز به شهروندان در خارج از این چرخه می‌کنند مرتکب عملی مجرمانه شده‌اند.

از نگاه تحلیلگران ارزی این خبر ممکن است بر سطح احتیاط بازیگران ارزی در ابتدای هفته جاری اثر بگذارد و خرید و فروش ها کنترل شده انجام شود. با این حال باید منتظر ماند و دید که معامله گران هسته مرکزی بازار به این تصمیم چه واکنشی از خود نشان می دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها