|
کدخبر: 280039

جدیدترین قیمت دلار در بازار ( ۶ آذرماه )

امروز یک‌شنبه دلار در صرافی ملی ۸۵۸/۳۱ تومان معامله شد.

بانک و بیمه جدیدترین قیمت دلار در بازار ( ۶ آذرماه )

دلار در بازار آزاد نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و ۳۵/۲۰۰ تومان نرخ‌گذاری شد. همچنین امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۵۰۶/ ۳۱(سی و یک هزار و پانصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۱ با رشد ۱.۱ درصدی به ۳۱۸۵۸ (سی و یک هزار و هشتصد و پنجاه و هشت ) تومان رسید.

دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۶/۱۶۶ (بیست و شش هزار و یکصد و شصت و شش ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۶ آذر با رشد ۰.۵۶ درصدی به ۲۶۳۱۵ (بیست و شش هزار و سیصد و پانزده ) تومان رسید.

پیش‌بینی جذاب از قیمت دلار

قیمت دلار در بازارهای مختلف امروز نوسانات اندکی داشت. به نظر می‌رسد از ۱۰ روز گذشته تاکنون اقدامات بازارساز و برخورد ارز آمریکایی با سقف قیمتی خود، قیمت آن را کنترل کرده است.

بانک مرکزی تلاش می‌کند با انتشار اخباری مبنی بر تزریق سنگین ارز در بازار توافقی و پیشی‌ گرفتن میزان عرضه از تقاضا، خبر درمانی و ارائه بسته‌هایی نظیر فروش اوراق ارزی، سیگنال کاهشی برای قیمت دلار ارسال کند. اما علی طباطبائی، کارشناس بازارهای مالی می‌گوید: دولت نمی‌تواند در درازمدت به این روند ادامه دهد. به اعتقاد او، در نهایت قیمت دلار به سمت کانال‌های بالاتر حرکت می‌کند.

این در حالی است که سیگنال بازارهای موازی هم‌جریان با قیمت دلار در بازار معاملات تهران نیست و روند افزایشی دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها