|
کدخبر: 278335

باد سکه خوابید؟ + آخرین قیمت‌

لیست قیمت امروز سکه و طلا منتشر شد.

بانک و بیمه باد سکه خوابید؟ + آخرین قیمت‌

اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت سکه و طلا در بازار امروز ۱۴۰۱/۸/۱۶ را به شرح زیر اعلام کرد:

سکه امامی امروز با  قیمت ۱۶۳/۹۸۰/۰۰۰ ریال به فروش رسید . این قیمت در مقایسه با روز گذشته۱۰/۰۰۰ ریال افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز در بازار امروز به قیمت ۸۸/۷۵۰/۰۰۰ ریال به فروش رسید .

ربع سکه در بازار امروز با قیمت۵۸/۶۰۰/۰۰۰ ریال معامله شد و سکه گرمی نیز در بازار در محدوده۳۳/۰۵۰/۰۰۰ ریال به فروش رسید.

گفتنی است در بازار امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۱۴/۸۰۱/۰۰۰ ریال، طلای ۲۴ عیار با قیمت۱۹/۸۰۵/۰۰۰ ریال و هر مثقال طلا با قیمت ۶۴/۳۷۰/۰۰۰ ریال به فروش رفت.

کاهش حباب سکه با رکود در بازار

افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، از قدرت خرید و رغبت برای خرید و فروش کاسته است. بازار طلا بر خلاف بازار ارز از تکاپو افتاده و در حالت راکد مانده است.

فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی نیز فروش طلا را کم کرده است. همه این موارد منجر به رکود در بازار عرضه و تقاضای این فلز گران‌بهار شده است.

البته این موضوع مزیت‌هایی را نیز داشته است که کاهش حباب سکه یکی از آنهاست. روز گذشته حباب سکه دو میلیون تومان را رد کرد اما امروز حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد. اکنون حباب سکه نیز به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

 

 

  • ناشناس ارسالی در

    چی بگیم حال ادم بد میشود از این همه گران ی افسار گسبخته دولت مدعی طی 43 سال حتی ی کروز هم نتوانست قیمتها را ثابت نگهدارد ب اور کنید من هر روز که میروم‌خرید کنم اول قیمت را میپرسم زیرا بقیمت خرید جنس دیرو ز اطمینام ثبات ندارم ای امام زمان اگر در تهران زندگی میکنی بگفته حاج اقا سیدیما را دریاب یک شب هم به مهمانی منزل ما فقرا تشریف بیار اگر ابگوشت نداریم نون و با س بزی خوردن شاید باشد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها