|
کدخبر: 277831

اوج‌گیری قیمت دلار بازار را لرزاند

امروز سه شنبه۱۰ آبان ۱۴۰۱ قیمت دلار در صرافی ملی با رشد ۰.۰۶ درصدی۲۸,۹۸۴ تومان معامله شد.

قیمت دلار در صرافی ملی شاهد افزایش ۰.۰۶ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۲۸,۹۶۴ (بیست و هشت هزار و نهصد و شصت و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ مصادف با ۰۱ نوامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۰۶ درصدی به ۲۸,۹۸۴ (بیست و هشت هزار و نهصد و هشتاد و چهار ) تومان رسید.

همچنین دلار در بازار آزاد مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۳۳,۱۵۰ (سی و سه هزار و یکصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۴۵ درصدی به ۳۳,۳۰۰ (سی و سه هزار و سیصد ) تومان رسید.

پیش بینی قیمت دلار

برای پیش بینی قیمت دلار نیز می‌توان انتظار داشت که در صورتی که هیجانات در بازار ارز تشدید شوند، احتمال بازگشت صف به صرافی‌ها همچون گذشته وجود دارد و همین امر موجب افزایش قیمت دلار تا سقف تاریخی و حتی شکست رکورد تاریخی می‌شود.

با این حال، تصور می‌شود بازارساز ارزی در تلاش است حداقل تا پس از انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نوسانات دلار را محدود کند. با وجود این، پایین نگه داشتن دستوری نرخ ارز می‌تواند با فراهم کردن زمینه خروج سرمایه از کشور، ریسک افزایش شدیدتر قیمت‌ها در آینده را افزایش دهد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها