|
کدخبر: 262731

روند صعودی قیمت دلار در صرافی ملی / ۳ خرداد

صرافی ملی در بازار امروز سه بار قیمت فروش دلار را بالا برد اما قیمت سکه مرز مقاومتی را از دست داد.

بانک و بیمه روند صعودی قیمت دلار در صرافی ملی / ۳ خرداد

بازار ارز متشکل در چند روز اخیر روی ریل صعود در حال حرکت بوده است. اسکناس آمریکایی روز گذشته با ۱۰۹ تومان رشد در محدود ۲۵ هزار و ۷۰۸ تومان ایستاد.

نرخ دلار متشکل در شروع معاملات نقدی امروز سه شنبه سوم خرداد ماه  ۲۵ هزار و ۷۲۷ تومان بود که نسبت به دیروز ۱۹ تومان رشد را نشان می دهد. در ادامه و در ظهر امروز نرخ دلار متشکل ۲۵ هزار و ۷۶۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۵۲ تومان رشد کرده بود.

صرافی ملی سه بار قیمت دلار را بالا برد

صرافی ملی هم امروز تا زمان نوشتن این گزارش سه بار قیمت فروش اسکناس آمریکایی را افزایش داد. دلار صرافی ملی صبح امروز با ۲۵ هزار و ۸۶۳ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز گذشته ۲۸ تومان بالاتر بود. قیمت فروش دلار صرافی در ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه به وقت تهران به ۲۵ هزار و ۸۸۷ تومان رسید و در ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه ۲۵ هزار و ۸۸۹ تومان بود که نسبت به دیروز ۵۳ تومان رشد کرده بود.

سکه مرز مقاومتی را از دست داد

بازار جهانی طلا امروز نسبت به روز دوشنبه  افت و خیر چشمگیری را تجربه نکرد و قیمت اونس طلا در محدوده ۱۸۵۷ دلار معامله شد.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار و قیمت سکه امروز صعودی بود. قیمت طلا امروز ۹ هزار تومان از دیروز بالاتر بود و با قیمت ۱ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان معامله شد . سکه بازان هم با علامت دلار مسیر رشد را دنبال را کردند.

قیمت سکه در شروع معاملات بازار امروز بالای مرز مقاومتی معامله شد و با ۹۰ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید اما در نیمه ظهر قدرت معامله گران کاهشی تقویت شد و قیمت سکه بر روی ۱۴ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان قرار گرفت. فاصله قیمت ذاتی سکه با ارزش بازاری آن همچنان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر