|
کدخبر: 260759

خیز دلار برای ورود به کانال جدید / بازار متحول شد

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته به مسیر صعودی برگشت.

بانک و بیمه خیز دلار برای ورود به کانال جدید / بازار متحول شد

اسکناس آمریکایی که تا بعدازظهر روز شنبه تا محدوده ۲۹ هزار و ۹۰۰ تومانی عقب نشینی کرده بود، شب گذشته توانست به بالای مرز ۳۰ هزار تومان برگردد و حتی تا محدوده ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان پیش روی کند.

از نگاه برخی فعالان، افزایش قیمت دلار در معاملات پشت خطی بار دیگر جهت انتظرات بازیگران ارزی را در مدار صعود قرار داد. این در حالی است که خبر احتمال شروع دوباره مذاکرات هسته ای موجب شده بود که در روز شنبه کمی خریداران از بازار عقب نشینی کنند.

به باور تحلیل گران فنی درصورتی که دلار امروز خود را بالای خط ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت کند، احتمال رشد قیمت اسکناس آمریکایی تا محدوده ۳۰ هزار و ۸۰۰ تومان وجود خواهد داشت. با این حال، برگشت دوباره دلار به زیر مرز ۳۰ هزار تومان می تواند افزایشی ها را به صورت موقت از معاملات خارج کند.

سیگنال معاملات حواله ای تا حدی دلاری ها را به افزایش قیمت امیدوار می کند. با این حال، بازارساز نیز تمایل ندارد که اسکناس آمریکایی بالای خط ۳۰ هزار تومان تثبیت شود. دیروز گفته می شد که حواله درهم در محدوده ۸ هزار و ۲۵۰ تومان خریدار داشته است و این موضوع به معنای آن است که دلار در بازار داخلی توان رشد تا محدوده ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان را دارد. اگر درهم به زیر محدوده ۸ هزار و ۲۰۰ تومان برگردد، کمی کاهشی ها در بازار ارز داخلی نیز فعال خواهند شد.

 

قیمت- دلار

منبع: اکوایران
  • ناشناس ارسالی در

    بانک مرکزی ارز موردنیاز تولیدکنندگانراتا مین کنه تاخریداردلارکم بشه اینپول آمریکا ئئ نجس بلکه بیاید پایین

  • ناشناس ارسالی در

    بی تدبیری ، سوئ مدیریت ، ناکارامدی، ضعف مدیریت ، عدم وجود شجاعت و آینده نگری! ت ا کی باید این وضع اسفبار گرانی ، تورم ، بیکاری وکم کاری تحمل کرد ؟

ارسال نظر