|
کدخبر: 248224

رشد ۸۰ درصدی فروش بیمه‌نامه‌ های آرمان

مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به تلاش این شرکت به جلب رضایت حداکثری بیمه‌ گذاران گفت: حجم فروش بیمه آرمان ۸۰درصد افزایش یافته است.

مجید قلی‌پور مدیرعامل بیمه آرمان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با وصول مطالبات معوق تلاش کردیم تا نقدینگی را بالا برده و خسارات بیمه‌ گذاران را در اسرع وقت پرداخت کنیم.

بیمه-آرمان

وی در مورد مطالبات شرکت بیمه آرمان که در صورتهای مالی شرکت هم آمده، گفت: مطالبات این شرکت مربوط به سال‌های قبل از ۱۳۹۸ بوده، که مبلغ ۴۵ میلیارد تومان از شرکت سایپا، ۲۳ میلیارد تومان از شرکت ایران خودرو و ۱۳۰ میلیارد تومان از بانک مسکن بوده که بخش بزرگی از این مطالبات دریافت شده است.

قلی‌پور ادامه داد: با وصول بخشی از این مطالبات و بر همین اساس کمیته پرداخت خسارت را تشکیل داده‌ایم و بدهی‌ها را بر حسب الویت پرداخت می‌کنیم.

وی افزود: با نظام‌مند کردن خسارات جاری، رضایت نسبی بیمه‌ گذاران را جلب کرده‌ایم که این روند به سهم بازاری که در گذشته از دست داده‌ایم، کمک می‌کند.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر قراردادهای بسیار خوبی با سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های علوم پزشکی همدان، اردبیل و شهرکرد منعقد کرده‌ایم و هم‌اکنون بین ۱۱۰ تا ۱۱۵هزار نفر تحت پوشش درمان بیمه آرمان هستند.

قلی‌پور به توسعه شبکه فروش در کشور اشاره کرد و گفت: امسال برای فروش خرد ۱۴۶ نماینده جذب کردیم و ماحصل تمام این تلاشها افزایش حجم فروش بیمه آرمان به میزان ۸۰درصد بوده است.

وی افزود: درحال حاضر دستگاه‌های مکانیزه‌ای توسط بیمه آرمان در مرزهای کشور برای مسافران و توریست‌های ورودی به ایران و فرودگاه امام خمینی تعبیه شده که با ۵ ارز رایج منطقه بتوانند با مشخصات فردی پاسپورت خود که به دستگاه میدهند، به سرعت بیمه سفر تهیه کنند.

قلی‌پور افزود: هم‌اکنون با صرفه‌جویی و کاهش هزینه پرسنل از ۳۰درصد به ۱۸درصد، سعی کردیم در حیطه مسئولیت اجتماعی هزینه‌های بیشتری کنیم.

وی اشاره کرد: تلاش می‌‌کنیم تا پرتفوی سال آینده شرکت، به ۸۰۰ میلیار‌د تومان برسد و در صدد برگزاری مجمع عمومی شرکت در روزهای پایانی امسال و یا روزهای ابتدایی سال جدید هستیم تا افزایش سرمایه ۶۰۰میلیارد تومانی ما تصویب شود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر