|
کدخبر: 239107

پرداخت تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین‌اجتماعی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران فرآیند پرداخت تسهیلات بدون ضامن به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

اسماعیل لله‌گانی با بیان اینکه در راستای دستورات رئیس‌جمهوری به مدیران عامل بانک‌ها و تاکیدات وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد، پرداخت این تسهیلات به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است، افزود: فرآیند پرداخت این تسهیلات کاملا مکانیزه و به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به حضور بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی در شعب بانک رفاه نیست. به‌گفته وی، این تسهیلات براساس اولویت‌های مربوطه و بر مبنای ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، لله‌گانی از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ثبت درخواست تسهیلات بازنشستگان خبر داد و گفت: این سامانه در مشارکت با کانون‌های بازنشستگی، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران ایجاد شده و فرآیند پرداخت تسهیلات از طریق آن اجرایی می‌شود.

وی افزود: بازنشستگان معزز سازمان تامین اجتماعی به‌منظور بهره‌برداری از تسهیلات بانک رفاه کارگران باید به کانون بازنشستگی متبوع مراجعه و از طریق کانون نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند. للـه‌گانی با بیان اینکه، هفته گذشته بخشنامه تسهیل پرداخت تسهیلات خرد به تمامی شعب بانک ابلاغ شد، خاطرنشان کرد: در نشست‌هم‌اندیشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه نیز که چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته پیش برگزار شد، این بخشنامه تشریح و مدیران صف کاملا با نحوه اجرای آن آشنا شدند.

منبع: روزنامه صمت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها