|
کدخبر: 226030

جزییات و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد

بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی اقدام کنند.

بانک و بیمه جزییات و مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد

ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران از طریق سامانه کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران به نشانی www. kabta. Ir امکان‌پذیر است و بایستی افراد از مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان خودداری کنند، همچنین مهلت ثبت نام و انصراف از بیمه تکمیلی تا بهمن۱۴۰۰ است و قابل تمدید نخواهد بود.

قرارداد بیمه تکمیلی درمان و بیمه عمر از تاریخ ۱/۹/۱۴۰۰ لغایت ۳۰/۸/۱۴۰۱ به مدت یک سال خواهد بود که با وارد کردن اطلاعات در برگه ثبت نام موافقت شما جهت برقراری بیمه تکمیلی و بیمه عمر برای یک سال ایجاد می‌شود.

همچنین تکمیل فرم ثبت نام به مفهوم قرارگرفتن نام افراد در لیست بیمه تکمیلی و بیمه عمر نخواهد بود و فرد باید با پیگیری خود از طریق دریافت فیش حقوقی از سایت www. tamin. ir و یا مراجعه به کانون از برقراری بیمه تکمیلی و بیمه عمر اطمینان حاصل کند.

با توجه به ضوابط قرارداد بیمه درمان تکمیلی و بیمه عمر کسر از حقوق نامبرده و افراد تحت کفالت ایشان از آذرماه ۱۴۰۰ اعمال و بازنشسته مجاز به استفاده از بیمه تکمیلی از تاریخ شروع قرارداد است، همچنین در صورت ثبت نام امکان تغییر و انصراف تا پایان قرارداد وجود ندارد مگر در موارد (ازدواج، فوت، طلاق، اشتغال به کار، خروج از کفالت و سربازی) که در این صورت باید فورا به کانون اطلاع داده شود و در صورت عدم اطلاع کانون مسئولیتی در قبال وجوه کسر شده از شما نخواهد داشت.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر