|
کدخبر: 224677

بیت کوین به ۵۰۰ هزار دلار می رسد؟

به رغم سقوط چشمگیر بیت‌کوین در روزهای اخیر، برخی از کارشناسان بر این باورند که این رمزارز در آینده رشد چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

پس از سقوط شدیدی که بیت‌کوین را به سطح ۴۲هزار دلاری رساند، این رمزارز برای باقی ماندن بالای کانال ۵۰هزار دلاری بارها تقلا کرده است. با این حال، به رغم اینکه بیت‌کوین ۳۰درصد پایین‌تر از بالاترین سطح خود معامله می‌شود، کتی وود، موسس و مدیرعامل آرک اینوست (Ark Invest) همچنان دیدگاهی صعودی نسبت به آینده این دارایی دارد.

احتمال صعود بیت‌کوین به کانال ۵۰۰هزار دلاری

کتی وود، همچنان بر پیش‌بینی قیمت ۵۰۰هزار دلاری بیت‌کوین که در ماه سپتامبر اعلام کرد، پافشاری می‌کند و این بار توضیح می‌دهد که چگونه این رمزارز می‌تواند با رشد خود حتی به ۵۵۰هزار دلار برسد.

با توجه به عملکرد فعلی بیت‌کوین، ممکن است دستیابی این رمزارز به کانال ۵۵۰ هزار دلاری غیرعملی به نظر برسد.  با این حال، کتی وود توضیح می‌دهد که اگر بیت‌کوین ۵درصد از پول نهادی را به دست آورد، می‌تواند تا کانال ۵۰۰هزار دلاری صعود کند که سودی بیش از هزار درصد است.

در سال ۲۰۲۱، ما شاهد حرکت بزرگ سرمایه‌گذاران نهادی به ارزهای دیجیتال بوده‌ایم. وود در ادامه اظهار کرد که دو ارز دیجیتال ترجیحی برای سرمایه‌گذاران نهادی، بیت‌کوین و اتریوم است. با این حال، بسیاری از سرمایه‌گذاران نهادی هنوز از ارزهای دیجیتال استقبال نکرده‌‌اند.

مایکل سیلر، مدیرعامل مایکرواستراتژی، با همان چشم‌انداز صعودی کتی وود، هزار و ۴۳۴ بیت‌کوین دیگر خریداری کرده و مجموع ذخایر خود از این رمزارز را به ۱۲۲هزار و ۴۷۸ رسانده است. سیلور به دنبال این خرید اعلام کرد: بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ۱۰تریلیون دلار طلا بفروشید و بیت‌کوین بخرید.

آن روی سکه

در حالی که برخی سرمایه‌گذاران به آینده بیت‌کوین امیدوار هستند، بزرگترین رمزارز جهان در عین حال می‌تواند یک الگوی نزولی شدید را تشکیل دهد.

چرا باید به این سناریو توجه کنید؟

با توجه به تاثیری که سرمایه‌گذاران نهادی در سال ۲۰۲۱ بر قیمت بیت‌کوین داشته‌اند، به دست آوردن ۵درصد از کل پول نهادی می‌تواند باعث رالی قیمتی قابل توجهی شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر