|
کدخبر: 223595

واکنش تند رئیس جمهور به بالا رفتن قیمت ارز

رییس‌جمهور گفت: عده‌ای شبانه روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند.

بانک و بیمه واکنش تند رئیس جمهور به بالا رفتن قیمت ارز

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی روز سه شنبه در نشست «صریح، شفاف و دانشجویی‌ با رییس جمهور» به مناسبت روز دانشجو و به دعوت پنج تشکل دانشجویی در دانشگاه صنعتی شریف، در سخنانی گفت: خبر دقیق داریم که عده‌ای شبانه روز در تلاشند همزمان با مذاکرات، نرخ ارز را بالا ببرند و مذاکرات را به اقتصاد گره بزنند تا خواسته‌های خود را به ملت تحمیل کنند. 

رییس‌جمهوری در واکنش به سوال دانشجویی که چرا این افراد را معرفی نمی‌کنید گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی پیگیر موضوع هستد. 

آیت الله رییسی ادامه داد: برخی از این افراد در داخل و برخی هم در خارج از کشور در فضای مجازی و واقعی به دنبال بالا بردن قیمت ارز هستند. 

وی خاطرنشان کرد: منابع ارزی موجود در وضعیت خوبی قرار دارد و برخلاف روزهای اولی که دولت را تحویل گرفته‌ایم، نگران وضع ارز نیستیم. 

رییس جمهور گفت: فروش نفت نیز به رغم تهدیدها و تحریم‌ها شرایط خوبی دارد و صادرات نفت و میعانات بیش از گذشته افزایش یافته است.

 رییس دولت سیزدهم تاکید کرد: اقتصاد، نان و سفره مردم را به مذاکرات گره نمی‌زنیم.

دولت لایحه حذف ارز ترجیحی را پس نگرفته است

رییسی در ادامه این نشست اظهار کرد: لایحه حذف ارز ترجیحی با مطالعه و حساب شده تدوین و ارائه شده است و برخی مطالب مطرح شده درباره پس گرفتن آن از مجلس، صحت ندارد و خلاف واقع است. فوریت برسی این لایحه در مجلس رای نیاورده است. 

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه ساماندهی یارانه و ارز به‌ویژه ارز ترجیحی و وضعیت بازار با جدیت پیگیری‌ می‌شود، تصریح کرد: اقتصاد ما نیاز به جراحی دارد و حاضریم برای سامان یافتن اقتصاد کشور و زندگی مردم از آبرویمان مایه بگذاریم.

 

منبع: ایرنا
  • وحید ارسالی در

    چه برخوردی کرد؟. سید کم خالی ببند.. آخه ذخایر ارزی که میگی خوبه از کجا؟. نکنه پراید صادر میکنین؟. یا. بابا ول کن. راست میگی حق باشماست. اوضاع عالیه. خداروشکر.

  • ناشناس ارسالی در

    اینهم یه نمایش دیگه است

  • علی اصغر سهرابفر ارسالی در

    بنام خداوند يكتا
    با احترام ،‌ واكن ش يعني چي ؟ مثلا تو ريس جمهوري مي فهمي و اكنش براي بقيه است تو بايد قيمت را درست كني .

  • شهرزادترنج ارسالی در

    آقای رییس جمهور احتمالا این عده همان عده ای نیستند که بنزین رایک شبه 3برابرکردند ددلار رااز3000تومان به30000تومان رساندند ووقتی مردم اعتراض کردند همه رانابودکردند وگفتند که افزایش قیمت بنزین وطلا ودلاررب طی به معیشت مردم ندارد....واقعا که

ارسال نظر