|
کدخبر: 209962

پیش بینی جذاب از قیمت طلا تا آخر مهر ماه

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: اگر رشد نرخ ارز ادامه داشته باشد، تا پایان ماه شاهد افزایش بیشتر قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

 محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگویی درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: در معاملات امروز با رشد حدود ۱۴دلاری اونس جهانی و روند صعودی دلار، قیمت طلا و سکه هم نسبت به دیروز افزایش یافت که البته نبود تقاضا برای سکه باعث شد بهای آن همپای دلار بالا نرود.

این فعال بازار طلا اظهار کرد: این روزها نوسانات بالای قیمت سکه مانع ورود سرمایه‌گذاران به این بازار و تشدید رکود آن شده و همین موضوع هم حباب سکه را به ۳۸۰هزار تومان کاهش داده است.

به گفته کشتی‌آرای، بر همین اساس امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در مقایسه با دیروز ۶۰هزار تومان، طلای ۱۸عیار حدود ۱۳هزار، سکه طرح جدید ۸۰هزار و سکه طرح قدیم ۵۰هزار تومان گران شده است.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا با پیش‌بینی قیمت‌ها تا پایان ماه بیان کرد: اگر روند افزایشی دلار در روز‌های پایانی مهر ماه هم ادامه داشته باشد، شاهد رشد مجدد قیمت طلا و سکه البته با شیب مل ایم خواهیم بود.

قیمت طلا و سکه امروز ۲۷مهر ماه ۱۴۰۰

کشتی‌آرای در پایان با اشاره به قیمت‌ها گفت: در جریان معاملات امروز بازار طلای تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۶۶۰هزار و بهای سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۲۵۰هزار تومان افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۵۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۰۰هزار تومان فروخته می‌شود؛ امروز بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۹۸۰هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۱۴۹هزار تومان رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها