|
کدخبر: 205921

دلار در بازار متشکل چقدر قیمت خورد؟

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران از تداوم روند کاهش قیمت دلار و یورو در معاملات امروز این بازار خبر داد.

مهدی گوهررستمی گفت: در جلسه معاملاتی امروز، یکشنبه، دلار کار خود را با نرخ ۲۷ هزار و ۳۱۸ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۹۲ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۱.۰۲ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: امروز نماد یورو کار خود را با نرخ ۳۱ هزار و ۶۱۷ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۱ هزار و ۵۸۹ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، با تجربه کاهش ۱.۴ درصدی نسبت به روز شنبه، ۳۱ هزار و ۵۹۰ تومان بوده است.

این کارشناس اقتصادی ادامه داد: در جلسه معاملاتی یکشنبه (یازدهم مهرماه) اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۷ هزار و ۲۰۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۴۷۲ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ۳۱ هزار و ۶۱۷ تومان معامله شد.

گوهررستمی گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز یکشنبه (یازدهم مهرماه) ۶ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۷۰۰ دلار و حجم معاملات در نماد یورو ۸۰۳ هزار و ۵۰۰ یورو بود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها