|
کدخبر: 204733

آخرین تغییرات قیمت ارز (۷ مهر)

دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۲۴ درصدی، از ۲۷۸۱۰ (بیست و هفت هزار و هشتصد و ده ) تومان به ۲۸۱۶۰ (بیست و هشت هزار و یکصد و شصت ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد.

قیمت دلار در بازار آزاد امروز

دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۱.۲۴ درصدی، از ۲۷۸۱۰ (بیست و هفت هزار و هشتصد و ده ) تومان به ۲۸۱۶۰ (بیست و هشت هزار و یکصد و شصت ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار متشکل

همچنین دلار در بازار متشکل با افزایش ۰.۸۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۷۴۷۲ (بیست و هفت هزار و چهارصد و هفتاد و دو ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

امروز یورو در بازار آزاد با رشد ۱.۰۲ درصدی به ۳۲۸۴۵ (سی و دو هزار و هشتصد و چهل و پنج ) تومان رسید.

آخرین نرخ پوند

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۲۷۴ تومان افزایش، ۳۸۱۲۶ (سی و هشت هزار و یکصد و بیست و شش ) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ درهم امارات (حواله)

درهم امارات (حواله)، امروز به ۷۷۱۰ (هفت هزار و هفتصد و ده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۳۱۶۰ (سه هزار و یکصد و شصت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۹۹ درصدی، از ۲۱۹۹۵ (بیست و یک هزار و نهصد و نود و پنج ) تومان به ۲۲۲۱۵ (بیست و دو هزار و دویست و پانزده ) تومان رسید.

شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات بازار سرمایه سبزپوش شد و با رشد ۵۲۰۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۶۹۸ واحدی ۴۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد را ثبت کرد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها