|
کدخبر: 200399

پیش بینی قیمت اتریوم در کوتاه مدت

با وجود اینکه بازار رمزارزها اخیرا افت قابل توجهی تجربه کرده و اتریوم نیز از این موضوع مستثنی نبوده، پیش‌بینی می‌شود که با توجه به قابلیت‌های این رمزارز، روند صعودی مجددا مشاهده شود.

بازار رمزارزها که روزهای خوبی را سپری می‌کرد، دچار افت ناگهانی شد و سکه‌های اصلی سهم زیادی از بازار خود را از دست دادند. اتریوم که در حال حاضر در کانال ۳هزار و ۲۰۰ دلار معامله می‌شود، حدود ۷۵میلیون دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است. اتریوم در بهبود خود ناموفق بود و در طول ۲۴ساعت گذشته ۷درصد سقوط کرد.

سطح پشتیبانی اتریوم در حال حاضر روی سه نمودار کانال ۳هزار دلاری بوده، در حالی که سطح مقاومت، کانال ۳هزار و ۴۰۰دلاری است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که اتریوم قادر به شکستن خط مقاومت ۳هزار و ۴۰۰دلاری نباشد، اما احتمالا به زیر خط پشتیبانی کانال ۳هزار دلاری افت کند.

با این حال، همانطور که اخیرا در بازار رمزارزها مشاهده می‌شود، افزایش قیمت بیت‌کوین باعث رشد سایر سکه‌ها شده است. اگر قیمت بیت‌کوین که اکنون زیر کانال ۴۵هزار دلاری معامله می‌شود، افزایش یابد، ممکن است اتریوم نیز به کانال ۴هزار دلاری صعود کند.

اتریوم به ۵هزار دلار می‌رسد؟

رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هشدار داد که رمزارزها اگر می‌خواهند در سال‌های آتی به کار خود ادامه دهند، باید به قوانین توجه کنند. با وجود این هشدار، رمزارزهای مشهور مانند بیت‌کوین و اتریوم تا کنون شاهد رشد قیمت قابل توجهی بوده‌اند. اخیرا قیمت اتریوم با رشد ۴۰درصدی، به بیش از ۳هزار و ۹۰۰دلار افزایش یافته است.

یکی از عوامل رشد اتریوم، امور مالی غیر متمرکز و توکن‌های غیر قابل تعویض بوده که پیش‌بینی می‌شود به همین دلیل این رمزارز در آینده شاهد افزایش قیمت بیشتری باشد.

مورد دیگر برای رشد قیمت این رمزارز، فراهم بودن زمینه برای ارتقای آن و همچنین تلاش برای مصرف انرژی کمتر است.

در میان تمام رمزارزها، سلطه اتریوم بر بازار در حال حاضر ۱۹.۵۱درصد است. از زمان راه‌اندازی اتریوم در سال ۲۰۱۳، قیمت آن تا سپتامبر سال ۲۰۲۱ به ۴هزار دلار افزایش یافت.

با این حال، اتریوم و بیت‌کوین از اواسط جولای روند نزولی در پیش گرفت. اما شرکت‌های رمزارز تا حدودی توانستند با این وضعیت مقابله کنند و روند بازار را تغییر دهند. از آن زمان تقریبا روند صعودی بر بازار اتریوم حاکم بوده است. در پایان ماه آگوست، اتریوم شاهد ۹۳درصد و بیت‌کوین ۷۶درصد رشد بود.

بر اساس گزارش‌های ارائه شده، تا به امروز، اتریوم از ماه می بیشترین رالی را تجربه کرده است. در حالی که اتریوم برای رسیدن به کانال ۵هزار دلاری در تقلا است، به نظر می‌رسد رشد قیمت این رمزارز ادامه خواهد داشت.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر