|
کدخبر: 199737

سرویس مجازی بایننس چیست؟

بانک و بیمه سرویس مجازی بایننس چیست؟

بایننس یک صرافی آنلاین و بین المللی است. این سازمان امکان معاملات آنلاین رمز ارزهای مختلفی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتریوم و... را برای افراد ایجاد می کند. واژه بایننس از ترکیب دو کلمه Binary و Finance تشکیل شده است و برای معاملات ارزهای رمزگذاری شده به کار می رود. در این مبادلات دو رمز ارز با یکدیگر تعویض می شوند.

سه مدل از این نوع تجارت وجود دارد. نوع اول تجارت های محدود است. در این روش فروشنده قیمت نهایی را تعیین می کند. همچنین کمترین قیمتی که فروشنده قصد فروش رمز ارز خود را نیز مشخص می کند. روش دوم سفارش بازار است.

در این روش کاربران رمز ارز را با قیمت هایی که بازار تعیین می کند خرید و فروش می کنند. این شیوه به نوعی ساده و سریع ترین روش معاملاتی است. مدل سوم معاملاتی است که در آنها حد ضرر تعیین شده است.

Stop limit نام دیگر این نوع مبادله است. در این روش افراد می توانند با تعیین قیمتی خاص در آن قیمت دستور خرید یا فروش را به صورت اتوماتیک فعال کنند.

سرور مجازی خارجی ارزان برای بایننس

 

با داشتن یک سرور مجازی ترید در سایت هایی مانند بایننس نیز می توانیم با آرامش ذهنی و امنیت بالا معاملات اقتصادی خود را انجام دهیم. با داشتن یک IP ثابت و اختصاصی موقعیت مکانی افراد نامشخص خواهد ماند.

این امکان کاربرانی که دارای محدودیت های دسترسی به بازار های جهانی هستند را قادر می سازد تا ممنوعیت ها را دور زده و بتوانند بدون هیچ مشکلی به تجارت و خرید و فروش بپردازند. IP کاربر در این مورد کاملا یکتا و ثابت خواهد بود و تنها در اختیار کاربر مورد نظر خواهد بود. در صباهاست می توانیم سرورهای مجازی خارجی با کیفیت بالا انتخاب کنیم.

آشنایی با مزایای سرور مجازی خارجی شرکت صباهاست

به دلیل حساسیت بالا در زمان خرید فروش تجاری بایننس یا صرافی های دیگر بایستی در زمان رخ دادن مشکل پشتیبانی کاملی از سرور بعمل آید. کاربران می توانند با خرید سرور های خارجی از صباهاست به صورت ۲۴ ساعته از پشتیبانی کامل برخوردار شوند.

بسیاری از شرکت های هاستینگ دسترسی های محدودی به کاربران می دهند. صباهاست بدون ایجاد محدودیت برای کاربران، قادر است با تأمین امنیت بسیار بالا و پشتیبان گیری و بکاپ های مناسب تجربه متفاوتی از تجارت در بازارهای رمز ارز برای کاربران ایجاد کند.

علاوه بر سرور مجازی کاربران می توانند از سرورهای اختصاصی خارجی نیز برای این امر استفاده کنند. و یا کاربرانی که برای میزبانی وب سایت به سرویس های هاستینگ نیاز دارند نیز می توانند از این شرکت یک هاست پرسرعت با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها