|
کدخبر: 199066

قیمت جدید سکه و طلا اعلام شد (۱۸ شهریور)

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۱۷۲هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان است.

بانک و بیمه قیمت جدید سکه و طلا اعلام شد (۱۸ شهریور)

هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و۱۷۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید۱۲ میلیون  و  ۵۰هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۶۵۰هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک میلیون و ۵۷۴ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و۷۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

* قیمت‌های درج شده در این خبر با استناد به نرخ‌های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۴۸۱ تومان، پوند انگلیس ۳۸ هزار و ۲۱۱ تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۵۱۰ تومان اعلام شده است.

 علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار ۸۸۲ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۳۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۶۰۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۹۸۲ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار

قیمت سکه

 

قیمت طلا

منبع: تسنیم

ارسال نظر