|
کدخبر: 198213

آخرین تغییرات قیمت سکه، طلا و ارز (۱۵ شهریور)

در معاملات روز ‌دوشنبه پانزدهم شهریور، قیمت سکه در نیمه روز ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه ۴۵ هزار تومان کاهش یافته است.

امروز -دوشنبه پانزدهم شهریور- قیمت دلار و قیمت سکه کاهش یافت.

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ابتدا ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان ثبت شد و در نیمه روز به ۲۶ هزار و ۳۹۱ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۶ هزار و ۷۱۴ تومان اعلام شد و در نیمه روز به ۲۶ هزار و ۶۵۵ تومان کاهش یافت.

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز ابتدا به ۳۰ هزار و ۹۵۰ تومان تنزل کرد و در نیمه روز ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد. قیمت یورو سنا نیز ابتدا ۳۱ هزار و ۲۵۹ تومان ثبت شد و در نیمه روز ۳۱ هزار و ۵۱۲ تومان ثبت شد.

قیمت ارز های صرافی ملی

صرافی ملی امروز قیمت دلار را ۲۶ هزار و ۶۸۶ تومان ثبت کرد. قیمت یورو صرافی ملی نیز ۳۱ هزار و ۳۵۷ تومان اعلام شد.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح دوشنبه بازار آزاد نسبت به روز یکشنبه ۱۴۰ تومان کاهش یافت و ۲۷ هزار و ۵۰ تومان مبادله شد. قیمت یورو نیز ۴۵ تومان رشد کرد و ۳۲ هزار و ۳۲۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت درهم نیز که معامله‌گران آن را سیگنال دهنده قیمت دلار می‌دانند، در نیمه روز در قیمت ۷ هزار و ۳۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به روز گذشته ۲۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت سکه و طلا

در معاملات روز ‌دوشنبه پانزدهم شهریور، قیمت سکه در نیمه روز ۱۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز یکشنبه ۴۵ هزار تومان کاهش یافته است.

امروز قیمت نیم سکه با کاهش ۴۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۶ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان معامله شد.

قیمت ربع سکه نیز ۵۰ هزار تومان تنزل کرد و به قیمت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مبادله شد.

قیمت سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان است که نسبت به روز یکشنبه ۵ هزار تومان افت داشته است.

همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها