|
کدخبر: 185908

پیش بینی قیمت بیت کوین در روزهای آینده

یک تاجر برجسته اعتقاد دارد بیت کوین با هدف ۳۸هزار دلار معامله می شود و قیمت بیت کوین "در این هفته" شاهد شکست رو به بالا خواهد بود.

جف رایت ، مدیر ارشد سرمایه گذاری در Wolfpack Capital ، برای طلا ، گفت: « در حال حاضر روز بسیار کندی در رکود بازار تابستان است.» او گفت ، در روز گذشته هیچ داده اقتصادی قابل توجهی مشاهده نشد و مقامات فدرال رزرو نیز ساکت بوده اند ، « بنابراین ما باید منتظر خبر یا رویداد بعدی باشیم که می تواند بر طلا تأثیر بگذارد.» اطلاعات شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده امروز منتشر می شود. طلای آگوست (شهریور) ۴.۷۰ دلار یا ۰.۳٪ افت کرد و هر اونس ۱،۸۰۵.۹۰ دلار معامله شد.

شاخص دلار آمریکا کمی بالاتر و همچنان در روند صعودی قیمتی کوتاه مدت قرار دارد.یکی از ویژگی بازار اخیر کاهش عملکرد اوراق قرضه دولت ایالات متحده است (که برای طلا و نقره صعودی است) که تصورات رشد اقتصادی ایالات متحده و جهانی را از سرعت بیشتر در همه گیر مشاهده می شود ، کاهش داده است. این موارد را می توان برای سیاست های پولی آسان تر برای مدت طولانی از بانک های مرکزی بزرگ جهان استنباط کرد. فشار جدید Covid-۱۹ که به طور همزمان با کاهش واکسیناسیون ، در برخی از مناطق جهان در حال افزایش است ، به نگرانی ها در مورد رشد اقتصادی کم استحکام جهانی افزوده است.

هفته شکوفایی

مایکل ون د پوپه معتقد است که علی رغم عصبی بودن در مورد شرایط خاکستری بازار ، در روزهای آینده روند صعودی BTC / USD در انتظار است.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView ردیابی کردند که بیت کوین پس از تعطیلات ناامید کننده هفتگی ،در معاملات آخر هفته معکوس شد.

بزرگترین ارز رمزنگاری شده محدوده معاملات تجاری خود را با ۳۳هزار دلار به عنوان پشتیبانی تا شنبه و یکشنبه حفظ کرده بود ، اما هفته جدید حرکت خود را کاهش داد.

در آخرین به روزرسانی ویدئویی ، مایکل ون دو پوپه تاجر تا آنجا پیش رفت که در طی چند روز شکست سطح قیمت BTC را پیش بینی کرد.

او پیش بینی کرد: "من معتقدم که بیت کوین یک پیشرفت صعودی خواهد داشت.من تعجب نمی کنم اگر بیت کوین در طی روزهای این هفته در حدود ۳۸هزار دلار معامله شود."

نگاهی به سطوح خرید و فروش در معاملات عمده Binance نشان داد که مقاومت در برابر ۳۵هزار دلار تشکیل شده است ، و ۳۰هزار دلار به عنوان پشتیبانی کلی در محل باقی مانده است.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها