|
کدخبر: 165470

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد ریال خسارت بیمه کرونا توسط بیمه سامان

معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان اعلام کرد که این شرکت از بهمن ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال خسارت از محل بیمه نامه های حوادث کرونا به بیمه شدگان پرداخت کرده است.

غزاله فخار زاده با بیان این که بیمه کرونا با هدف رفع دغدغه تامین هزینه های این بیماری به بازار عرضه شد، افزود: به دلیل نرخ و پوشش های مناسب و نیز عدم نیاز به دریافت معرفی نامه برای بستری در بیمارستان در کنار عدم اعمال فرانشیز، این بیمه نامه مورد استقبال بیش از ۴۶ هزار بیمه گذار قرار گرفته است.

بانک-سامان۱۲

 وی با اشاره به این که پوشش هزینه بستری تا یک میلیارد ریال، جبران هزینه بیکاری تا ۳۰۰ میلیون ریال و پرداخت سرمایه عمر تا ۱۰ میلیارد ریال در این بیمه نامه ارائه می شود، ادامه داد: شرکت بیمه سامان از محل این بیمه نامه ها تا کنون بیش از چهار میلیارد ریال خسارت حوادث انفرادی، بیش از ۴۵ میلیون ریال خسارت حوادث گروهی و بیش از ۹ میلیارد ریال خسارت عمر گروهی پرداخت کرده است.

فخار زاده خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان به عنوان حامی سلامت جامعه و مردم در شرایط کنونی بحران کرونا وظیفه خود دانسته است که با طراحی یک محصول مناسب و مقرون به صرفه، علاوه بر جبران خسارت مالی ناشی از این بیماری، بخشی از فشار روحی بر اطرافیان و خود بیمار را نیز کاهش دهد.

معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان عنوان کرد: فرآیند پرداخت خسارت در این بیمه نامه بسیار ساده، بدون طی مراحل اداری و کاملا غیرحضوری از طریق وب سایت https: //www.si۲۴.ir/s/mfa۲rf انجام می شود؛ همچنین بیمه گذار می تواند پس از بستری شدن و بهبودی کامل، برای دریافت هزینه ها، مدارک پزشکی خود را به صورت الکترونیکی ارسال نموده و بر اساس ارقام اعلامی مرکز درمانی، خسارت خود را دریافت کند.

وی افزود: بیمه سامان برای پرداخت هزینه درمان بیماران کرونایی، میان بستری شدن در بیمارستان های خصوصی یا دولتی تفاوتی قائل نیست و هزینه های درمان بیمه شده را مطابق قرارداد منعقد شده شرکت و بیمه گذار پرداخت خواهد کرد. مدت انتظار این بیمه نامه ۱۴ روز است و بیمه گذار پس از این مدت، در صورت ابتلا به بیماری مشمول پوشش ها خواهد بود.

خرید این بیمه نامه به صورت آنلاین از طریق نشانی http: //covid.si۲۴.ir و یا مراجعه به شعب و نمایندگان فعال بیمه سامان در سراسر کشور امکان پذیر است.

ارسال نظر