|
کدخبر: 164581

اطلاعیه ای مهم در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در متن این اطلاعیه که روز شنبه انتشار یافته، آمده است: نظر به انعکاس نقطه‌نظرات مستمری‌بگیران سازمان از سوی مدیران کل استان‌ها و کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور مبنی بر وجود پاره‌ای اشکالات و ابهامات در چگونگی افزایش مستمری فروردین ‌۱۴۰۰ برخی از غیرحداقل‌بگیران، با وصول نظرات و بررسی کارشناسی به عمل آمده؛ وجود بعضی ایرادات نرم‌افزاری در محاسبات مستمری متناسب سازی شده در خصوص متوسط بگیران(غیرحداقل بگیران) مستلزم اصلاح فنی و نرم‌افزاری است.

بانک و بیمه اطلاعیه ای مهم در مورد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

در این اطلاعیه تصریح شده است: بر این اساس مقرر شد، به منظور جلوگیری از توقف در پرداخت مستمری‌ها، پرداخت برمبنای محاسبات فعلی استمرار یابد و همزمان نسبت به بررسی و رفع ایرادات نرم‌افزاری و اعمال اصلاحات و صدور احکام جدید برای مستمری‌بگیران فوق تا پایان اردیبهشت سال جاری اقدام لازم انجام شود.

قرار بود سازمان تامین اجتماعی از روز گذشته(جمعه) پرداخت مستمری‌ها و متناسب‌سازی مرحله دوم را اجرایی کند

که همزمان با این پرداخت‌ها و مطرح شدن اشکالاتی در پرداختی‌ها به سایر سطوح، با دستور مدیرعامل این سازمان، این اقدام به منظور بازبینی موضوع و اطمینان از صحت محاسبات به تعویق افتاد.

مرحله اول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مرداد سال ۹۹ اجرایی و حقوق ماهانه مستمری‌ بگیران این سازمان از ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافت. مرحله دوم این متناسب‌سازی نیز در پرداخت حقوق فروردین ماه این جمعیت لحاظ خواهد شد.

به گفته مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، براساس این متناسب‌سازی، بازنشستگان با ٣٠ سال سابقه از فروردین ١۴٠٠، ۴ میلیون و ۲۰۰ تا ۴میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

بازنشستگان با بیش از ٣٠ سال سابقه نیز باتوجه به سنوات بیش از این مبلغ و بازنشستگان کمتر از ٣٠ سال سابقه هم کمتر از این میزان را (باتوجه به سنوات) دریافت خواهند کرد.

در این راستا همچنین ۲۸ اسفندماه ۹۹ مبلغ یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌صورت علی‌الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد.

منبع: اقتصاد نیوز
  • بازنشسته ارسالی در

    مهمترین مشکل در خود حقوق حداقل بگیران است مگه میشه با چهار تومن یک خانواده زندگی کنه ؟ سالاری قوانین مجلس را دور زده وبا شرکای کلاهبردار خود ابرو وشرف بازنشسته را خدشه دار کردن تما اعتراض بازنشیته مربوط به خود حداقل بگیران هست اگر سی ونه درصد را به حقوق چهار میلیونی اضافه نکنید مرگ خانواده حداقل بگیران در سال جدید حتمی است شما دارید جنایت میکنید قتل عمد هست

ارسال نظر