|
کدخبر: 145658

سود ۹۱۹ میلیارد تومانی در ۶ماهه سال ۹۹

مدیرعامل بیمه دی با اشاره به رشد ۷۷درصدی فروش بیمه نامه از سوی این شرکت در امسال، از سود ۹۱۹ میلیارد تومانی آن در ۶ ماهه سال ۹۹ خبر داد.

بانک و بیمه سود ۹۱۹ میلیارد تومانی در ۶ماهه سال ۹۹

محمدرضا کشاورز در نشست خبری گفت: بیمه دی با توجه به میزان سرمایه شرکت، به عنوان پربازده‌ترین شرکت بیمه‌ای شناخته شده، به طوریکه در ۹ ماه اول امسال نسبت به سال گذشته موفق شدیم رشد ۷۷درصدی فروش را تجربه نماییم.

مدیرعامل شرکت بیمه دی در جمع خبرنگاران اظهارکرد:

رسیدن توانگری بیمه دی به سطح یک، به دلیل پربازده‌ترین شرکت در صنعت بیمه و نوآوری در محصولات جدید از جمله دستاورد‌های این شرکت است.

کشاورز افزود: درحال‌حاضر سرمایه ثبت شده شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان است که افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی‌ها و آورده نقدی مدنظر ما است که رقم بسیار مناسبی است.

کشاورز بیان کرد: در ۹ ماهه سال ۹۸ رقم بخش فروش از ۴۰۰ میلیارد تومان، امسال به رقم ۷۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، که رشد ۷۷ درصدی داشته است.

وی همچنین تصریح کرد: سال گذشته رقم بخش خسارت ۲۲۰ میلیارد تومان بوده که امسال به رقم ۲۹۲ میلیارد تومان رسیده است. همچنین در سال ۹۸ ضریب خسارت ۶۸ درصد بوده که امسال روند کاهشی خواهد داشت.

محمدرضا کشاورز درباره بازدهی شرکت در بورس گفت: شرکت "دستاورد" یک شرکت تخصصی فعال در بورس است و در ریزش‌های مرداد و شهریور بازار سرمایه قیمت سهام از قیمت تمام شده پایین‌تر نیامده و نگرانی بابت منابع سرمایه‌گذاری شرکت وجود ندارد.

او درباره سود شرکت افزود: در ۶ ماهه امسال، ۹۱۹ میلیارد تومان سود انباشته داشته‌ایم که این رقم به جز سود شرکت سرمایه‌گذاری فعال در بورس است و شرکت مذکور نیز ۳۰۶ میلیارد تومان سودآوری داشته است.

کشاورز خاطرنشان کرد: در ۹ ماهه امسال بازدهی مناسبی از سرمایه‌گذاری داشتیم و ارزش روز سرمایه‌گذاری شرکت بیمه دی ۱۷۰۰ میلیارد تومان است که بازدهی ۱۳۸ درصدی داشته است.

مدیرعامل بیمه دی اظهار کرد: خرید دارایی ثابت از اقدامات مهم شرکت است، در حالی که در آغاز فعالیت شرکت، فقط هفت ملک خریداری داشتیم که درحال‌حاضر این تعداد به ۴۲ ملک رسیده است که پشتوانه خوبی برای شرکت شده و بخشی از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی شکل می‌گیرد.

مدیرعامل بیمه دی گفت: بخشی از افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت و بخشی دیگر از محل ۲۲۵ میلیارد تومان سودی که در مجمع تقسیم شده به عنوان آورده نقدی مدنظر قرار دارد.

 کشاورز همچنین با اشاره به انتخاب شرکت بیمه دی برای چهارمین سال متوالی در مناقصه بیمه درمانی ایثارگران گفت: درحال‌حاضر یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر در این قرارداد تحت پوشش بیمه دی هستند.

وی یکی از دغدغه‌های اساسی قرارداد بیمه درمانی ایثارگران را تامین منابع مالی آن عنوان کرد و توضیح داد: در ۴ سال گذشته که بیمه دی این قرارداد را اجرایی کرده، گاهی دچار وقفه‌هایی در تامین منابع مالی این قرارداد شده، زیرا در اردیبهشت و خرداد ماه امسال طلب بیمه دی به رقم بالایی رسیده بود.

وی در آخر تاکید کرد: در مجموع افزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی‌ها و آورده نقدی مدنظر است که رقم بسیار مناسبی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها