|
کدخبر: 116493

بورس عامل شفافیت در تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص شفافسازی در انتصابات گفت: ورود شرکت‌ها به بورس و رقابتی شدن استخدام و انتصابات بهترین راه برای افزایش شفافیت در سازمان تامین اجتماعی است.

بانک و بیمه بورس عامل شفافیت در تامین اجتماعی

مصطفی سالاری، در مراسم رونمایی از سامانه‌های شفافیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: ورود شرکت‌های تابعه این سازمان به بورس گام بلندی برای افزایش شفافیت در حوزه سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی است و در هیچ عرصه‌ای شفافیت فعالیت اقتصادی به اندازه بورس نیست.

وی از افزایش شفافیت در فرآیندهای مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم که در فعالیت‌ها و برنامه‌های کاری سازمان تأمین اجتماعی تقسیم وظایف و زمان دقیق شروع و تکمیل کارها با شفافیت مورد توجه قرار دارد و امکان بررسی و ارزیابی دقیق و پاسخگویی نیز به نحو مطلوب فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه برگزاری آزمون‌های مدیران آینده را از اقدامات موفق این سازمان در زمینه شناسایی بهترین نیروها برای انتصاب در مسئولیت‌های مدیریتی دانست و اظهارکرد: انتصابات بیش از آنچه به آن می‌پردازیم مهم است و اگر مدیران را مبتنی بر رقابت و شایسته سالاری منصوب کنیم، امکان ایجاد تحول مثبت و اجرای موفق برنامه‌ها در سازمان فراهم می‌شود. در امسال ۳۰۰ انتصاب مدیریتی طی امسال داشته‌ایم که همه آنها از طریق آزمون سازمان سنجش و کانون‌های ارزیابی انجام شده است.

سالاری ایجاد فضای رقابتی و شفاف در استخدام نیرو را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: استخدام در این سازمان تنها مبتنی بر رقابت و آزمون انجام می‌شود و در روزهای آینده ۴۰۰۰ نفر به همین طریق جذب می‌شوند.

وی راه‌اندازی بورس املاک و انجام معاملات املاک از طریق بورس را اقدامی بسیار مهم در راستای افزایش شفافیت و مقابله با فساد دانست و گفت: امیدواریم به جایی برسیم که همه کارهای ما قابل ارزیابی باشد و امکان پاسخگویی کامل فراهم شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها