|
کدخبر: 113000

بررسی وضعیت بازار بیت کوین

ارزش بیت کوین در روز گذشته با اوج‌گیری چند صد دلاری از ۱۰ هزار دلار گذشت، اما ظاهراً دارندگان این رمزارز فعلاً تصمیمی برای فروش دارایی خود ندارند.

بانک و بیمه بررسی وضعیت بازار بیت کوین

طی هفته گذشته، قیمت بیت کوین با افزایش قابل توجهی روبرو شد و به قیمت ۱۰۲۰۰ دلار رسید و روند صعودی خود را تقویت کرد. با این حال، قیمت درحال حاضر در محدوده مقاومتی بلندمدت معامله میشود و اصلاح کوتاه مدت چندان بعید نیست.

در طول هفته گذشته، قیمت بیت کوین یک کندل صعودی را ایجاد کرده و به تراز ۱۰۲۰۰ دلار رسیده و کمی پایین‌تر از قیمت ۱۰۰۰۰ دلار بسته شد.

درحال حاضر، قیمت بالاتر از منطقه مقاومتی ۱۰۳۰۰ دلار، که از سپتامبر ۲۰۱۹ دیده میشود، قرار گرفته است. بسته شدن قیمت در پایان هفته، بالاتر از این سطح میتواند یک حرکت صعودی بسیار سریع را منجر شود. با این حال، بیت کوین هر بار که به این منطقه رسیده است، دچار واکنش شده و روندی نزولی را در پیش میگیرد.

در نمودار روزانه بیت کوین در حال حاضر با یک سطح مقاومتی در تراز ۱۰۹۰۰ دلار دسته و پنجه نرم میکند. عبور و تثبیت قیمت در بالای این سطح نیز میتواند قیمت را به محدوده ۱۲۴۰۰ دلار برساند. با این حال اصلاح و ریزش موقت قیمت اصلاً دور از انتظار نیست.

در نگاهی دیگر، قیمت بیت کوین در یک کانال صعودی در حال حرکت است. این حرکت می‌تواند با یک برخورد به سقف کانال به روند نزولی و اصلاحی خود باز گردد. اما قیمت هنوز توان عبور از تراز مقاومت ۱۰۹۰۰ دلاری را نداشته و با اصلاحی جزئی روبرو شده است.

نتیجه اینکه، در حالی که بیت کوین به وضوح در روندی صعودی قرار دارد، به یک منطقه مقاومت نیز رسیده است. پیش بینی اصلاح در کوتاه مدت دور از انتظار نیست.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها