|
کدخبر: 300857

بیگی نژاد: جلوگیری آمریکا و انگلیس از میزبانی ایران در اجلاسیه جهانی دریانوردی ادامه نفت دزدی آنهاست

بیگی نژاد: جلوگیری آمریکا و انگلیس از میزبانی ایران در اجلاسیه جهانی دریانوردی ادامه نفت دزدی آنهاست

نماینده ملایر در مجلس با انتقاد از اقدام خبیثانه آمریکا و انگلیس در جلوگیری از میزبانی ایران در اجلاسیه بین المللی سازمان های بنادر و دریانوردی گفت: این طرح شوم آنها در ادامه نفت دزدی ها و اقدامات تروریستی استکبار جهانی است.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا درباره اقدام آمریکا و انگلیس برای جلوگیری از میزبانی ایران در رویداد موازی روز جهانی دریانوردی، اظهار داشت: این اجلاسیه سالانه دریانوردی قرار بود در آبان‌ماه در ایران برگزار شود اما با طراحی آمریکا و انگلیس لغو شد. 

وی افزود: دشمنی آمریکا و انگلیس با جمهوری اسلامی ایران تمامی ندارد و آنها در تلاش هستند تا هر چیزی که ممکن است نام ایران را در دنیا مطرح کند و یا هر عاملی که بخواهد ایران را کانون توجه قرار دهد، را حذف کنند.

نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: جلوگیری از میزبانی ایران در رویداد موازی روز جهانی دریانوردی پایان نقشه آمریکا و انگلیس و استکبار جهانی نیست و از همین لغو هم سوءاستفاده خواهند کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مهم این است که ملت ایران بداند نفت دزدان دریایی و زمینی همچون آمریکا دیگران را متهم می‌کنند به چیزی که خودشان آن را انجام می‌دهند؛ خودشان نفت دزدی می‌کنند، اما دیگران را متهم می‌کنند.

بیگی نژاد گفت: آدمهای بیگناه از سوی آمریکا و انگلیس و استکبار جهانی کشته می شوند ولی آنها دیگران را تروریست می‌نامند.

وی در پایان تاکید کرد: تنها راه اقدام متقابل ایران در مقابل زورگویی قوی شدن مستمر جمهوری اسلامی ایران است زیرا آنها فقط زبان زور می فهمند. 

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها