|
کدخبر: 293252

این استان ارزان ترین قیمت برق را دارد

مسوول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش گفت: این جزیره در تقسیم بندی وزارت نیرو زیر مجموعه استان هرمزگان و مشمول تعرفه‌های استان‌های گرمسیر یک است که نسبت به دیگر شهرهای کشور ارزان‌ترین تعرفه برق را در ۹ ماهه ابتدایی سال دارد.

انرژی این استان ارزان ترین قیمت برق را دارد

مرتضی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در واکنش به برخی ابهامات پیش آمده برای تعدادی از مشترکان درخصوص افزایش بهای مصرفی در قبوض برق پایان سال ۱۴۰۱، بیان کرد: این افزایش مربوط به تعرفه وزارت نیرو برای کنترل مدیریت مصرف برق در فصل معتدل آب و هوایی است و فقط مشترکانی مشمول این افزایش نرخ شده‌اند که پرمصرف بودند.

وی ادامه داد: وزارت نیرو تعرفه برق مشترکان را تعیین و ابلاغ می‌کند و شرکت آب و برق نقشی در افزایش تعرفه سال گذشته نداشته است.

رضایی همچنین در رابطه با تعرفه‌های آب‌بها و فروش انشعابات آب نیز گفت: آخرین بار در رابطه با تعرفه‌های آب بها و فروش انشعابات آب، نرخ‌ها در مرداد سال ۱۴۰۱ توسط سازمان منطقه آزاد کیش به شرکت آب و برق این جزیره ابلاغ شده است؛ البته امسال با وجود افزایش شدید هزینه‌های تولید و توزیع، تاکنون افزایش نرخی در هیچ بخش اعمال نشده است.

مسوول روابط عمومی شرکت آب و برق کیش ضمن اعلام آمادگی برای پاسخگویی به سوالات کیشوندان در این حوزه کاری، از مشترکان خواست تا مشکلات خود را به بخش بازرسی امور مشترکان به شماره ۴۴۴۲۲۵۰۲ اعلام کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها